کد خبر: ۲۶۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۰ تير ۱۳۹۳

ایران خودرو دیزل تا پایان امسال 5 محصول جدید به بازار عرضه می کند

به گزارش خبر خودرو، امروز در مراسمی با حضور مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل از اولین خودرو آتش نشانی کاملا ایرانی آریا رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبر خودرو، مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل در این مراسم با اشاره اینکه در فضای کسب و کار امروز استفاده از توانمندی های داخلی شرکت ها جزء هنر های مدیران شرکت ها باید باشد ، گفت : از جمله اقداماتی که که در شرکت گواه در دستور کار قرار گرفته ورود به بحث کاربری سازی است به طوری که تاکنون نمونه هایی از اتاق کمپرسی، تریلی و امروز نمونه کاربری آتش نشانی را شاهد رونمایی هستیم که با توجه به نیاز داخل تولید این محصول حرکت بسیار مثبت و ارزشمندی است.

مهدی یونسیان در حاشیه این مراسم که در شرکت گواه صورت گرفت در جمع خبرنگاران اظهار داشت : رونمایی از نمونه اولیه خودرو آتش نشانی بر روی محصول آریا به این جهت ارزشمند است که خودرو آن در شرکت ایران خودرو دیزل و کاربری آن نیز در شرکت گواه انجام می شود و می تواند به عنوان مجموعه ای از کار گروهی ایران خودرو دیزل به بازار عرضه شود ، بازاری که هم اکنون نیاز زیادی به این نوع محصولات دارد و تقاضاهای زیادی در این راستا نیز وجود دارد.

وی اظهار داشت : محصول آریا همان قوای محرکه واگن هود با اتاق جدید است که از سال قبل به بازار عرضه شده و امروز هم شاهد نمونه این محصول با کاربری آتش نشانی هستیم .

وی با اشاره به تولید روزانه 30 دستگاه  محصول آریا در شرکت ایران خودرو دیزل تصریح کرد : در صورت وجود تقاضا این آمادگی در شرکت ایران خودرو دیزل وجود دارد که کامیون آریا مناسب را برای کاربری آتش نشانی و با ظرفیت تولید روزانه 30 دستگاه را در شرکت ایران خودرو دیزل عملیاتی نماییم.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل با اشاره به تحویل 120 دستگاه خودرو آتش نشانی طی سال گذشته در شرکت گواه افزود : در خصوص تجهیز این خودرو به استانداردهای روز با توجه  تاکیدی که سازمان هایی مثل  آتش نشانی و شهرداری نسبت به رعایت استاندارهای سخت گیرانه دارند مسلما توجه لازم صورت گرفته به طوری که در تولید این محصول الزامات استانداردهای اروپایی ملاک تولید بوده  و تست هایی که انجام گرفته بر اساس سخت گیرانه ترین تست ها بوده است. 

یونسیان در ادامه در خصوص محصولات جدید شرکت ایران خودرو دیزل در سال جاری گفت : عرضه اتوبوس 18 متری درون شهری که هم اکنون نمونه آن تولید شده است  از محصولات جدید شرکت در سال جاری است که در حال گذراندن مراحل تست و آزمون های مخصوص است که پس از کسب تاییده های نهایی ، شرکت ایران خودرو دیزل آمادگی دارد تا این محصول را به تولید انبوه برساند.

وی  همچنین کامیونت سبک ال616 و کامیون واگن هود را از دیگر محصولات جدید شرکت اعلام کرد و گفت :  کشنده جدید فوتون از دیگر محصولات جدید شرکت ایران خودرو دیزل است که ظرف ماههای آینده تولید و به سبد محصولات شرکت اضافه خواهد شد.

وی در ادامه از عرضه مدل بنزینی وانت پیكاپ به بازار خبر داد و گفت : علاوه بر این محصول نوعی ون جدید نیز از دیگر محصولات شرکت  در سال جاری است که ظرف شش ماه دوم امسال تولید و عرضه خواهد شد.

مدیرعامل شرکت ایران  خودرو دیزل با اشاره به اینکه بخش عمده ای از توان شركت ایران خودرودیزل بر استفاده از ظرفیت های موجود معطوف شده تصریح کرد :  در تلاشیم تا با افزایش عمق ساخت داخل در تولیدات شرکت ، زمینه وابستگی خارجی را كاهش دهیم.

یونسیان همچنین  یکی از اهداف شرکت ایران خودرو دیزل را مشارکت در طرح نوسازی ناوگان فرسوده شهری و بین شهری اعلام کرد و اظهار داشت : در این راستا شرکت ایران خودرو دیزل در تلاش است  تا در بخش های ناوگان مسافری و باری فرسوده، ظرفیت های خود را فعال نماید

وی در ادامه با اشاره به اهمیت نوسازی ناوگان فرسوده باری و مسافری در کشور تصریح کرد : در شرایطی که تردد ناوگان فرسوده به لحاظ مصرف بالای سوخت هزینه زیادی را به اقتصاد کشور تحمیل می کند مسلما حمایت های همه جانبه و ارائه تسهیلات مناسب به دارندگان خودروهای فرسوده می تواند صرفه اقتصادی برای كشور به همراه داشته باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"