کد خبر: ۲۶۲۹۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۸ - ۱۲ تير ۱۳۹۳

شورای رقابت از تعیین قیمت نهایی خودروهای مختلف پرهیز نماید

به گزارش خبر خودرو ، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی درباره نتایج تحقیق و تفحص از صنعت خودرو گفت: گزارش تحقیق و تفحص تصویب شده و قرار است در هفته های آینده در صحن علنی مجلس درباره آن تصمیم گیری شود.

حمیدرضا فولاد گر درگفتگو با خبرنگار پارلمانی خبر خودرو درباره نحوه قیمت گذاری جدید خودرو گفت: مدیران شرکت های خودرو ساز با شورای رقابت هماهنگ هستند و تنها مشکل آن ها در مورد قیمت نصب آپشن های مختلف بر روی خودرو و نیز قیمت پیشنهادی برای خودروی 206 است که اگر در این زمینه نیز به تفاهم برسند ، خودروسازان قیمت های تصویب شده از سوی شورای رقابت را می پذیرند.

وی در ادامه اظهار داشت: شورای رقابت باید رویه قیمت گذاری خودرو را تعیین کند و از تعیین قیمت نهایی خودروهای مختلف پرهیز نماید و وزارت صنایع و بقیه نهادها نیز بر این موضوع نظارت کنند تا در صورت تخلف ، با متخلفین برخورد قانونی صورت گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی در مورد وضعیت صنعت خودرو کگفت:در هر سه بخش مالی- اقتصادی،فن آوری و مدیریتی بایستی اصلاح ساختار صورت گیرد تا صنعت خودرو سازی به سمت و سویی پیش رود که با وجود رقابت در این زمینه ، از یک سو قیمت خودرو تعیین شود و از سوی دیگر کیفیت و خدمات پس از فروش خودرو مناسب باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"