کد خبر: ۲۶۳۷۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۲۰ تير ۱۳۹۳
به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ارومیه گفت : با توجه به فعالیت 6 هزار و 400 دستگاه تاکسی در این شهر، در سال جاری نیاز به افزایش ناوگان احساس نمی شود و این تعداد خودرو پاسخگوی نیاز شهروندان است و تنها در بخش اژانس های تلفنی امکان افزایش وجود خواهد داشت.

مشکل رانندگان تاکسی ارومیه در بازپرداخت اقساط نوسازی خودرو

به گزارش خبر خودرو ، مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ارومیه گفت : با توجه به فعالیت 6 هزار و 400 دستگاه تاکسی در این شهر، در سال جاری نیاز به افزایش ناوگان احساس نمی شود و این تعداد خودرو  پاسخگوی نیاز شهروندان است و تنها در بخش آژانس های تلفنی امکان افزایش وجود خواهد داشت.

ابراهیمی در گفت و گو با خبر نگار خبر خودرو افزود: اقدامات لازم برای نوسازی تاکسی های فرسوده انجام شده و تعداد 200 دستگاه سهمیه تاکسی از اتحادیه اخذ شده است.

وی در پاسخ به میزان اعتبارات اختصاص یافته برای نوسازی تاکسی های شهر اعلام کرد:اعتبارات برای انجام این نوسازی از طریق بانک های عامل نظیر بانک صادرات صورت می گیرد که با توجه به درآمد پایین  رانندگان تاکسی،باز پرداخت اقساط این اعتبارات برای انها مشکل بوده و می توان گفت که نزدیک به 90 درصد رانندگان تاکسی در ارومیه در باز پرداخت ان با مشکل مواجه هستند.

وی تصریح کرد: اتحادیه تاکسیرانی ارومیه همکاری خوبی برای این نوسازی با سازمان تاکسیرانی داشته است و امید است این همکاری ادامه یابد.

ابراهیمی در باره تاثیر افزایش نرخ کرایه تاکسی بر استفاده مردم از این وسیله نقلیه افزود:خوشبختانه ارومیه شهری تاکسی محور است و افزایش 20تا 25 درصدی کرایه تاکسی در سال جاری ، هیچ تاثیر منفی بر استفاده شهروندان از تاکسی در شهر نداشته است.

ابراهیمی افزود: ناوگان تاکسیرانی شهر ارومیه دارای 6 هزار و 400 دستگاه تاکسی است که از این تعداد 5600 دستگاه تاکسی خطی و گردشی و 800 دستگاه آژانس های تلفنی بوده و 940 دستگاه فرسوده و نیازمند نوسازی است.

وی در پایان اظهار کرد: نوسازی تاکسی های فرسوده نقش موثری در ترغیب مردم به استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی به جای استفاده از خودروهای شخصی دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"