کد خبر: ۲۶۵۰۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
گروه بین الملل: مدیر طراحی آستون مارتین، Marek Reichman در آخرین مصاحبه خود از تغییر احتمالی برنامه بازگشت لاگوندا خبر داد.

احتمال عرضه آستون مارتین لاگوندا به عنوان یک سدان

گروه بین الملل: مدیر طراحی آستون مارتین، Marek Reichman در آخرین مصاحبه خود از تغییر احتمالی برنامه بازگشت لاگوندا خبر داد.

به گزارش خبرخودرو، وی با تاکید بر وجود برنامه ای برای این برند اظهار داشت شاید در عرضه مجدد این برند در بازار غافلگیری روی دهد.

آستون مارتین در نمایشگاه خودروی ژنو سال 2009 به مناسبت صدمین سال عرضه لاگوندا، شاسی بلند کانسپت لاگوندا را به نمایش درآورد. از آن پس خبر احتمال ساخت این شاسی بلند بر اساس پلتفرم مرسدس کلاس GL در رسانه ها منتشر شد.

زمانی که از Marek در مورد این شاسی بلند سوال شد وی اظهار داشت: "آن زمان با امروز متفاوت بود. ان زمان اولریچ روی کار بود. اکنون ما در دوران بسیار متفاوتی هستیم و برنامه و طرحی متفاوت داریم."

ممکن است لاگوندا به عنوان یک سدان لوکس مجددا عرضه شود و دلیل این ادعا نیز تصاویر فاش شده ای هستند که به تازگی منتشر شده و یک سدان بزرگ ار آستون مارتین با کاپوتی کشیده را نشان می دهند. این مدل چهار در می تواند مستقیما با رولز رویس گوست سری II و بنتلی فلایینگ اسپر رقابت کند. کم تر از 100 دستگاه از این خودرو ساخته خواهد شد.

لاگوندا در سال 2015 یا 2016 عرضه خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"