کد خبر: ۲۶۵۰۸۶
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۸ - ۳۱ تير ۱۳۹۳
گروه بین الملل: شاسی بلند رکستون به روز شده سانگ یانگ اکنون در استرالیا به فروش می رسد.

سانگ یانگ رکستون مدل 2014 به بازار استرالیا راه یافت

گروه بین الملل: شاسی بلند رکستون به روز شده سانگ یانگ اکنون در استرالیا به فروش می رسد.

به گزارش خبرخودرو، این هفت سرنشینه جدید که در سال 2012 رونمایی شد به شاسی بلند کوچک کوراندو ملحق می شود که ماه گذشته عرضه شد.

سانگ یانگ با عرضه این خودرو طیفی متشکل از چهار مدل در استرالیا دارد که شامل استاویک جدید عرضه شده در سال گذشته و ute اکتیون است که در سال 2012 معرفی شد.

Ateco، توزیع کننده سانگ یانگ در این منطقه تنها یک مدل از سه نسخه خط تولید رکستون را با قیمت 39990 دلار عرضه می کند.

از به روزرسانی های قابل توجه در رکستون می توان به سبک کاملا جدید مدرن شده در قسمت جلو با طراحی جلوپنجره کشیده تر و برجسته تر، چراغ های جلوی بزرگ کشیده شده به سمت عقب و سپری با ظاهر جدید اشاره کرد.

تغییرات قسمت پشت این خودرو شامل چراغ های بازطراحی شده و سپری جدید است.

قسمت جلو و عقب این خودرو از چراغ های LED بهره می برند و ارتقای بدنه آن با چراغ های راهنمای جدید نصب شده روی آینه و سپر عقب جدید کامل می شود.

در داخل این خودرو می توان طراحی جدید داشبورد به همراه ساختار نوین کنسول وسط و دریچه ها را مشاهده کرد البته فرمان آن همانند مدل قبلی رکستون باقی مانده است.

نیروی رکستون به روز شده از موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر دیزلی تامین می شود که جایگزین موتور 2.7 لیتری پنج سیلندر مدل قبلی آن شده است.

نیروی این خودرو از 162 به 154 اسب بخار رسیده اما گشتاور آن افزایش یافته و از 440 به 460 نیوتون متر رسیده است.

نیروی این موتور ازطریق گیربکس اتوماتیک پنج سرعته ساخت دایملر به هر چهار چرخ منتقل می شود. میزان مصرف سوخت این خودرو 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"