کد خبر: ۲۶۵۲۵۷
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۵ - ۰۱ مرداد ۱۳۹۳
تسنیم: مهدی تاج در خصوص اظهار نظر علیرضا علیپور مبنی بر اینکه 5 باشگاه لیگ برتری سقف بودجه را رعایت نکرده‌اند، اظهار داشت: من هنوز گزارش علیپور را ندیدم و نمی‌دانم کدام باشگاه‌ها سقف بودجه را رعایت نکرده‌اند. این کار نادرست و غیراخلاقی است که باشگاه‌ها بخواهند از سقف بودجه عبور کنند.

وی افزود: با تمام باشگاه‌ها و مدیران عامل تفاهم کردیم که این فصل سقف بودجه مشخص و رعایت شود و اگر برخی بخواهند خودمحور عمل کنند و سقف بودجه را رعایت نکنند مطمئناً از سوی سازمان بازرسی و سازمان لیگ با آنها برخورد خواهد شد.

رئیس سازمان لیگ با بیان اینکه 2 باشگاه پرطرفدار پایتخت سقف بودجه را رعایت کردند گفت: وقتی پرسپولیس و استقلال در اوج فشار هوادارانشان به قانون عمل می‌کنند و سقف بودجه در این باشگاه‌ها رعایت می‌شود پسندیده نیست که باشگاه‌های دیگر بخواهند قانون را زیر پا بگذارند و از سقف بودجه عبور کنند.

تاج از بررسی مسائل باشگاه‌های لیگ برتری توسط علیپور خبر داد و عنوان کرد: علیپور تاکنون از چند باشگاه بازدید کرده تا وضعیت آنها بررسی شود و گزارش کاملی به سازمان لیگ برسد. این بازدیدها و گزارش‌ها همچنان ادامه خواهد داشت تا در خصوص باشگاه‌ها و هزینه‌های آنها گزارش کاملی به دست بیاوریم.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"