کد خبر: ۲۶۵۵۰۸
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۹ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت : طی توافقات صورت گرفته اوراقچی های شوش به فرون آباد منتقل می شوند.

انتقال اوراقچی ها به فرون آباد و احداث پارکینگ در میدان شوش

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران گفت : طی توافقات صورت گرفته اوراقچی های شوش به فرون آباد منتقل می شوند.

رضا قدیمی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : زمانی کشور در وضعیت خاصی قرار داشت ،دوره جنگ بود و تحریم های اول انقلاب ،خودرو به سختی وارد می شد و تعداد زیادی خودروی خارجی نیز از قبل در کشور بود که نیاز به قطعه داشتند به این واسطه هر از گاهی تعدادی خودرو به جهت تامین قطعات یدکی سایر خوروها اسقاط می شد ، اما در حال حاضر با توجه به وجود خدمات متنوع گارانتی دیگر نیازی به این امر حس نمی شود و در همین راستا در سال گذشته اتحادیه اوراق کنندگان اتومبیل منحل شده است.

وی تصریح کرد : در حال حاضر 11 گاراژ در میدان شوش وجود دارد که مشکلاتی را برای شهر تهران ایجاد کرده اند، یک زمانی این منطقه جنوب شهر محسوب می شد اما اکنون با توسعه شهر،در مرکز شهر قرار گرفته است و به واسطه وضعیت خاص این گاراژها که به صورت کپر و حلبی آباد درآمده اند در ساعات تعطیلی به محلی برای حضور معتادین و کارتن خواب ها  تبدیل شده است که این امر هم از لحاظ بصری و هم از لحاظ امنیتی زیبنده پایتخت جمهوری اسلامی نیست.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران اظهار کرد : به جهت رفع مشکلات مطرح شده و با کمک واحدهای صنفی مستقر زمینی در فرون آباد جهت انتقال این مجموعه ها تهیه شده است و تاکنون با ثبت نام هشتصد نفر از متقاضیان فعلی پروژه انتقال در حال انجام و پیگیری است.

قدیمی در پایان در خصوص سرنوشت املاک اوراقچی ها درمیدان شوش گفت : این املاک در جهت بهبود اوضاع  بورس های بلور ،استیل و لوازم خانگی  تغییر کاربری خواهند داد و در این خصوص تسهیلات لازم در اختیار مالکین قرار خواهد گرفت در ضمن به جهت پتانسیل خوبی که این املاک برای تبدیل شدن به پارکینگ دارند طرحی جهت احداث پارکینگ در این نقطه وجود دارد که باعث رفاه بیشتر مغازه داران و خانواده هایی است که برای خرید به این منطقه مراجعه می کنند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"