کد خبر: ۲۶۵۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۰ - ۰۴ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ،با همکاری مگاموتور و شرکت الکترونیک پردازش سبلان در اردبیل EMS و رله‌های الکترومغناطیسی خودرو داخلی شد و از این به بعد کشورمان از واردات بی‌نیاز شده است.

توليد اي. ام. اس و رله هاي الکترو مغناطيسي خودرو براي نخستين بار در کشور

به گزارش خبرخودرو ،با همکاری مگاموتور و شرکت الکترونیک پردازش سبلان در اردبیل EMS و رله‌های الکترومغناطیسی خودرو داخلی شد و از این به بعد کشورمان از واردات بی‌نیاز شده است.

مدیرعامل شرکت الکترونیک پردازش سبلان امروز گفت:‌ ‌ ما در سال‌های گذشته نیز موفق شدیم بعد از تحقیق، مطالعات و بررسی‌ها جعبه فیوز داخل موتور، ECU خودرو و EMS و قطعات خاص الکترونیکی خودرو را برای اولین بار طراحی و تولید کنیم تا صنعت خودرو ما از واردات این قطعات بی‌نیاز باشد.

کهنی افزود : این شرکت اولین تولید‌کننده قطعات الکترونیکی خاص خودرو و سیستم‌های اعلام حریق با گارانتی تعویض و نشان معتبر است که برای اولین بار در کشور این شرکت به تولید انبوه آن دست زده تا در سال اقتصاد و فرهنگ بتواند کشور را به مرز خودکفایی برساند.

وی تصریح کرد: ما بر اساس برنامه پنج ساله هدف‌گذاری‌هایمان را انجام دادیم و تلاشمان بر این است تا در ماه‌های آینده رله‌های الکترومغناطیسی 15 تا 40 آمپر را به تولید انبوه رسانده و صنعت خودروی کشورمان را به ویژه ایران خودرو و سایپا را از واردات بی‌نیاز کنیم.

این مسئول استقبال سایپا و ایران خودرو را از قطعات تولیدی این واحد دانش‌بنیان یادآور شد و گفت:‌ با همکاری مگاموتور ما طرح‌های تحقیقاتی و پژوهشی مختلف را به مرحله صنعتی‌سازی و تولید رساندیم و با این تولیدات از ارزبری 20 میلیون دلار جلوگیری کردیم تا با حمایت مسئولان استانی و کشوری بتوانیم در مسیر خوداتکایی بیشتر در صنعت خودرو گام برداریم.

مدیرعامل شرکت الکترونیک پردازش سبلان، بیشترین ارتباط این مجموعه را با نخبگان دانشگاهی و مجموعه‌های تحقیقی و پژوهشی یادآور شد و گفت: برای اولین بار سیستم اعلام حریق ساختمان را در دو قالب طراحی و تولید کردیم که با تدارک سنسورهای حساس بین 25 تا 200 عدد این سیستم در کمترین بازه زمانی سعی می‌کند تا هشدارهای لازم را اعلام کرده و بهره‌برداران را در جریان حوادث رخ داده قرار دهد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"