کد خبر: ۲۶۵۷۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: مدیر عامل سئات، Jurgen Stackmann اظهار داشت: "شاسی بلند جدید این خودروساز طراحی خواهد داشت که از ما انتظار می رود."

اطلاعات منتشر شده از شاسی بلند سئات

گروه بین الملل: مدیر عامل سئات، Jurgen Stackmann اظهار داشت: "شاسی بلند جدید این خودروساز  طراحی خواهد داشت که از ما انتظار می رود."

به گزارش خبرخودرو، این رقیب فولکس واگن تیگوان که بر اساس پلتفرم MQB ساخته شده و قرار است در سال 2016 عرضه شود به تایید نهایی نزدیک شده و گمان می رود در نمایشگاه خودروی ژنو ماه مارس سال 2015 رونمایی شود.

Stackmann گفت: "مرحله طراحی این خودرو رو به پایان است. طراحی این خودرو همان چیزی خواهد بود که از برند ما انتظار می رود."

اظهارات Stackmann به خوبی با صحبت های مدیر طراحی سئات، Alejandro Mesonero که اظهار داشت "طراحی این خودرو تمام شده است. این خودرو مدل بزرگ تری از لئون است. ایبیزای بعدی گام بزرگی خواهد بود چرا که پس از این مدل عرضه می شود." مطابقت دارد.

Stackmann در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است مدلی عالی از کوپرا تولید شود اظهار داشت: "باید دید عناصر برند سئات تا چه حدی قابلیت گسترش دارند. کوپرا یک خودروی خانواده روزمره و در عین حال مدلی مسابقه ای است باید دید این مدل قابلیت شاسی بلند را دارد یا خیر."

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"