کد خبر: ۲۶۵۷۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۰۶ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: آئودی TT مدل 2014 جدید به زودی وارد جاده ها خواهد شد و به لطف مجموعه ای از موتورهای مقرون به صرفه و کاهش وزن، خودرویی سریع و کم مصرف خواهد بود.

جزئیات منتشر شده از آئودی TT مدل 2014

گروه بین الملل: آئودی TT مدل 2014 جدید به زودی وارد جاده ها خواهد شد و به لطف مجموعه ای از موتورهای مقرون به صرفه و کاهش وزن، خودرویی سریع و کم مصرف خواهد بود.

به گزارش خبرخودرو، موتورهای آئودی TT جدید شامل بسیاری از نسخه های کنونی گروه خودروسازی فولکس واگن مانند 2.0 لیتری دیزلی با قدرت 181 اسب بخار به کار رفته در گلف GTD و بنزینی باقدرت 227 اسب بخار به کار رفته در گلف GTI است.

به لطف وجود آلومینیوم و استیل بسیار مقاوم در ترکیب ساختار این خودرو، آئودی TT جدید 50 کیلوگرم سبک تر از MkII TT و 140 کیلوگرم سبک تر از مدل نمادین اصلی آن است.

هنوز زمان عرضه آئودی TT تایید نشده است اما زمان آن تا قبل از پایان سال خواهد بود.

گمان می رود TT جدید قیمتی در حدود 28 هزار یورو داشته باشد اما هنوز قیمت رسمی آن اعلام نشده است.

فاصله بین دو محور TT جدید 37 میلی متر بیش تر است که باعث افزایش فضای داخلی و صندوق عقب این خودرو می شود.

ساختار داشبورد این خودرو عالی و دقیق بوده و و سبک جدیدی را در طراحی داخلی آئودی نشان می دهد. تقریبا تمام دکمه ها در داخل این خودرو حذف شده و با کنترل های روی صفحه نمایش TFT در جلوی راننده جایگزین شده است.

به طور کلی طراحی این خودرو جالب تر و تهاجمی تر از مدل های MkI و MkII TT است. آئودی در طراحی این خودرو از کانسپت های e-tron  و e-tron  اسپایدر الهام گرفته است که در نمایشگاه خودروی دیترویت و پاریس سال 2010 به نمایش درآمدند.

مدل 2.0 لیتری TDI دیفرانسیل جلوی این خودرو شتاب صفر تا صد 7.2 ثانیه، میزان آلایندگی CO2 110 گرم در هر کیلومتر و میزان مصرف سوخت 1 لیتر در هر 28.5 کیلومتر دارد. در صورتی که بهره وری سوخت مهم نباشد مدل دو کلاجه 2.0 لیتری کواترو TFSI این خودرو شتاب صفر تا صد 5.3 ثانیه دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"