کد خبر: ۲۶۵۸۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۵ - ۰۸ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فولکس واگن ونتوی به روز شده در ماه سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

عرضه فیس لیفت فولکس واگن ونتو در ماه سپتامبر

گروه بین الملل: فولکس واگن ونتوی به روز شده در ماه سپتامبر سال جاری عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو ، قبلا منابع داخلی این خودروساز اعلام کرده بودند که ونتوی به روز شده در فصل جشن های امسال عرضه می شود اما در این خبر جدید زمان معرفی این خودرو به ماه سپتامبر رسیده است.

فیس لیفت ونتو از تغییرات سبک مشابه فیس لیفت پولو بهره خواهد برد که این ماه معرفی شده است. چراغ های جلوی جدید، سپرها، جلوپنجره کرومی تک قسمتی، چراغ های راهنما، رنگ بدنه نوین و طرح رینگ های آلیاژی تغییرات بدنه این خودرو هستند. در داخل ونتو فرمان تخت 3 پره جدید و قسمت های نقره ای برای کنسول وسط تعبیه خواهد شد. پارچه صندلی سبک تر و صفحه نمایش چند اطلاعاتی جدید تغییرات داخل این خودرو را کامل می کنند.

موتور 1.6 لیتریTDI  ونتو حذف شده و نسخه 1.5 لیتری جدید به کار رفته در پولو جایگزین آن می شود. به نظر می رسد این موتور در ونتو قدرتی در حدود 105 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متر تولید کند. نسخه دیزلی این خودرو نیز با گیربکس اتوماتیک DSG شش سرعته عرضه خواهد شد البته نسخه دستی پنج سرعته به صورت استاندارد در آن تعبیه می شود.

نسخه های بنزینی این سدان که از موتور 1.6 لیتری دمش طبیعی با گیربکس دستی پنج سرعته یا 1.2 لیتری TSI با گیربکس DSG هفت سرعته عرضه می شوند در خط تولید این خودرو بی تغییر باقی خواهند ماند. قیمت ونتوی به روز شده مشابه مدل کنونی آن باقی خواهد ماند.

رقبای این خودرو هوندا سیتی، هیوندای ورنا، اشکودا رپید، فورد فیستا و نیسان سانی هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"