کد خبر: ۲۶۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۸ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: بدون شک همه خودروسازان تلاش دارند بیش از پیش فناوری های نوین را در خودروهای تولیدی نصب کنند که از سامانه های فوق العاده ایمنی تا سامانه های صوتی ناوبری و اینترنت 4G متفاوت می باشد .

شکایت مشتریان از سختی کار با فناوری های جدید

گروه بین الملل: بدون شک همه خودروسازان تلاش دارند بیش از پیش فناوری های  نوین را در خودروهای تولیدی نصب کنند که از سامانه های فوق العاده ایمنی تا سامانه های صوتی ناوبری و اینترنت 4G متفاوت می باشد .

به گزارش خبرخودرو، اما با این وجود طبق مطالعه انجام گرفته توسط موسسه J.D.Power and Associates اگرچه خریداران جوان به دنبال خودروهایی با فناوری های جدید هستند ولی بسیاری دیگر نتوانسته اند با وسایل نقلیه متفاوتی که دارای این امکانات نوین می باشند خو بگیرند.

به گفته آقای استفنس – قائم مقام J.D.Power – اغلب خودروسازان با هدف افزایش جذابیت و به روز رسانی محصولاتشان آن را با امکانات و فناوری های جدید تجهیز کنند اما طراحی این سامانه ها به نحوی که برای استفاده مشتریان آسان باشند مسئله دیگری است.

تحقیقات این موسسه نشان می دهد با پیشرفت علم و افزوده شدن طیف جدید تری از سامانه های فناوری شکایات مشتریان از سختی کار با آن ها نیز بیشتر شده اما متاسفانه هنوز جزئیات دقیقی از این مسئله در دسترس نیست.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"