کد خبر: ۲۶۵۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۵ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فروش خودروهای جدید در بریتانیا ظرف چند ماه گذشته افزایش یافته و باعث سوددهی سه شرکت لوکس آئودی ، ب ام و و مرسدس – بنز شده است.

پیشتازی خودروسازان لوکس بازار بریتانیا

گروه بین الملل: فروش خودروهای جدید در بریتانیا ظرف چند ماه گذشته افزایش یافته و باعث سوددهی سه شرکت لوکس آئودی ، ب ام و  و مرسدس – بنز شده است.

به گزارش خبرخودرو، فورد و واکسهال (برند بریتانیایی جی ام ) جزء تولید کنندگان انبوه بازار بریتانیا هستند که به تازگی سهم فروش خود در این کشور را به شرکت های تولید کننده محصولات لوکس باخته اند. در واقع سه خودروساز لوکس فوق الذکر با عرضه محصولات متنوع تر و کم مصرف تر توانسته اند از شرکت های خودروساز دیگر بریتانیایی پیشی بگیرند.

در واقع کارشناسان عقیده دارند با بهبود وضعیت اقتصادی انگلیسی ها مشتریان بیشتری به سمت برندهای لوکس کشیده شده اند. برای مثال تا کنون هیچ گاه تقاضا برای محصولات آئودی در انگلستان به این میزان نبوده است.

در طی مدت شش ماهه نخست سال فروش خودرو در بریتانیا با 11% رشد سالانه به 1.29 میلیون دستگاه رسید و ماه ژوئن بیست و هشتمین ماه پیاپی رشد فروش خودرو در این کشور را رقم زد. در حال حاضر هر سه خودروساز لوکس آئودی ، ب ام و و مرسدس – بنز به ترتیب جدیدترین محصولات خود نظیر سدان A3 ، ب ام و اکتیو تورر و شاسی بلند GLA را وارد بازار بریتانیا کرده اند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"