کد خبر: ۲۶۵۹۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱:۱۵ - ۰۷ مرداد ۱۳۹۳

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفته این رژیم باید آماده گسترش حملات خود تا زمان دست‌یابی به اهدافش باشد.


بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، موشه یعلون، وزیر جنگ و بنی گانتز، رئیس ستاد  این رژیم در خلال یک کنفرانس خبری از آمادگی این رژیم برای ادامه جنگ در غزه و گسترش دامنه آن خبر داده‌اند.

نتانیاهو در این کنفرانس خبری از آمادگی رژیم تحت امرش برای گسترش حملات در غزه تا زمان دست‌یابی به اهداف خبر داده است؛ نتانیاهو گفت: «به عبارت دیگر، چشم‌اندازی برای آتش‌بس وجود ندارد.»

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت این عملیات تا غیرنظامی کردن غزه و تخریب تونل‌های زیر زمینی مرزی ادامه خواهد داشت.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی همچنین با این ادعا که حماس تا کنون چندین بار پیشنهادات آتش‌بس را نقض کرده است گفت: «آنها بی‌رحم هستند، نه تنها در برابر ما، بلکه در برابر شهروندان خودشان».

موشه یعلون، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم گفت جنگ در غزه ادامه می‌یابد.

بنی گانتز نیز با بیان اینکه رژیم صهیونیستی آماده انجام عملیات نظامی محتاطانه از طریق زمین، دریا و هوا است گفت: «عملیات تخریبی تونل‌های حماس در غزه، یک به یک صورت خواهد گرفت.»

وی گروه حماس را به انجام حمله نظامی به بیمارستان شفا متهم کرد.

جنگنده‌های اسرائیلی از 8 ژوئیه حملات بی امان خود را علیه نوار محاصره شده غزه آغاز کردند. ارتش اسرائیل نیز در 17 ژوئیه تهاجم زمینی علیه نوار ساحلی پرجمعیت غزه را آغاز کرد.

تا کنون بیش از یک هزار و 62 فلسطینی و 43 اسرائیلی در جنگ غزه کشته شده‌اند. بیش از 6 هزار فلسطینی نیز زخمی شده‌اند. حماس آمار تلفات اسرائیل را 100 نفر عنوان می‌کند.

نوار غزه از سال 2007 در محاصره رژیم اسرائیل قرار دارد. این محاصره کاهش استانداردهای زندگی، سطوح بی‌سابقه بیکاری و فقر بی‌امان را برای ساکنان این منطقه به همراه داشته است.

رژیم آپارتاید اسرائیل حدود یک میلیون و 700 هزار نفر از اهالی غزه را از حقوق اساسی‌شان محروم کرده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"