کد خبر: ۲۶۶۱۹۴
تاریخ انتشار: ۱۸:۵۵ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
العالم: دولت بحرین که کوچکترین اعتراض مسالمت آمیز شهروندان خود را با گلوله و گاز اشک آور سرکوب می کند، در برابر حامیان تروریست های داعش که پرچم این گروهک تروریست را در بزرگترین مسجد منامه بالا بردند، تنها به "نظارت" و "مراقبت" اکتفا می کند.

به نوشته روزنامه سعودی "الحیاة"، طارق الحسن، رئیس امنیت عمومی بحرین با اذعان به این که پرچم داعش در روزهای گذشته در مناسبت های مختلف در این کشور مشاهده شده است، تاکید کرده که "حامیان و طرفداران داعش در بحرین را تحت نظر داریم".



 
پرچم تروریست های داعش در مراسم نماز عید فطر امسال در مسجد الفاتح، بزرگ ترین مسجد بحرین بالا رفت و هواداران داعش به تبلیغ و سخنرانی به نفع این گروهک پرداختند.

 پس از سقوط شهر موصل عراق به دست تروریست های داعش نیز این پرچم در مناطقی از بحرین مشاهده شده بود.

به نوشته الحیاة، بحرینی های عضو داعش در درگیری های کشورهای عربی مشارکت دارند، اما طارق الحسن با اشاره به خطرناک بودن آنان، شمار آن ها را بسیار اندک خواند و مدعی شد: هر شخصی که دخالتش در این امور ثابت شود نماینده دولت و رویکرد دولت بحرین نیست.

رئیس امنیت عمومی بحرین ادعا کرد، قوانین بحرین در زمینه جرایم تروریستی یا مشارکت و همکاری در این زمینه واضح است و سیاست های امنیتی کشور نیز بر اساس همین قوانین تدوین می شوند.

این اظهارات در حالی مطرح می شود که رژیم آل خلیفه، کوچکترین صدای اعتراض به سیاست های طایفه گرایانه خود را به اتهام تروریسم و اقدام علیه امنیت ملی، به شدت سرکوب می کند و زندان های این رژیم از فعالان حقوقی و اجتماعی و منتقدان آل خلیفه آکنده است.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"