کد خبر: ۲۶۶۱۹۸
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۲ - ۰۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ،سردار مومنی افزود: برای جلوگیری ازکاهش بار ترافیکی افراد سفرهای بازگشت خود را در امروز، فردا و شنبه مدیریت کنند و زمان حرکت را به غروب جمعه موکول نکنند.

تاکيد رييس پليس راهور بر مديريت بازگشت

رییس پلیس راهور کشور از مسافران خواست زمان بازگشت خود را مدیریت کنند .

 

به گزارش خبرخودرو ،سردار مومنی افزود: برای جلوگیری ازکاهش بار ترافیکی افراد سفرهای بازگشت خود را در امروز، فردا و شنبه مدیریت کنند و زمان حرکت را به غروب جمعه موکول نکنند.

 

وی همچنین گفت :افرادی که می توانند ، شنبه را روز بازگشت خود تعیین کنند .

 

سردار مومنی با اشاره به افزایش بی سابقه سفرها در تعطیلات عید فطر گفت : فقط در روز عید سعید فطر رفت وآمد در جاده های کشور 14 درصد بیشتر از تردد در ایام نوروز بود .

 

رییس پلیس راهور کشور گفت : 20 درصد سفرها در این تعطیلات در استانهای مازندران و البرز بود .

 

وی افزود: گیلان، خراسان رضوی، قم و فارس دیگر استان های پرتردد کشور بودند.

 

سردار مومنی همچنین از کاهش چشمگیر تصادفات در کشور در تعطیلات عید سعید فطر خبر داد و گفت: علت این امر کاهش سرعت متوسط وحجم بالای ترافیک در این مدت بود .

 

رییس پلیس راهور کشور با اشاره به این که جاده های شمالی به عنوان یک معبر درون شهری محسوب می شوند و همیشه شلوغ وپر ترافیک هستند از مسئولان و مجلس خواست با اختصاص منابع مالی جاده های هراز وچالوس را ایمن و آزادراه شمال را تکمیل کنند .

 

وی گفت : حدود 25 میلیون نفر در مناطق شمالی و جنوبی رشته کوه البرز زندگی می کنند که به دلیل فراهم نبودن شرایط بزرگراهی در این مناطق در روزهای تعطیل مشکلاتی برای ساکنان منطقه ایجاد می شود .

 

 

 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"