کد خبر: ۲۶۶۲۴۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۶ - ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

مهر: محسن بزرگی در خصوص شکایت از جواد نکونام به خاطر اتهاماتی که علیه امیر قلعه‌نویی مطرح کرده بود بیان کرد: این شکایت شامل دو بخش می‌شود که یک بخش آن مربوط به فدراسیون فوتبال است و راجع به آن فعلا تصمیمی نداریم.

وی افزود: بخش دیگر آن قضایی است که قرار است هفته آینده آن را پیگیری کنیم. ما هم علیه این بازیکن که حرف‌ها را مطرح کرده بود و هم روزنامه خبر ورزشی که این مصاحبه را منتشر کرده است شکایت خواهیم کرد چون که طبق قانون مطبوعات مسئولیت هر آنچه که در نشریه یا خبرگزاری منتشر می‌شود به عهده مدیر مسئول آن است. مسئولیت گوینده نافی از مسئولیت نشریه‌ای که آن را منتشر می‌کند نیست و اگر به اثبات برسد آن نشریه هم متهم است.

معاون حقوقی باشگاه استقلال در خصوص اینکه شکایت‌های اینچنینی در فوتبال به طور معمول به نتیجه نمی‌رسد، گفت: این موضوع مختص فوتبال نیست و حتی در مسایل شخصی هم ممکن است رضایت طرف جلب شود. حتی زمانی است که یک فرد در معرض اعدام قرار قرار می‌گیرد ولی با واسطه رضایت آنها را جلب می‌کند.

بزرگی همچنین تاکید کرد: با آقای افشارزاده در این باره صحبت کردم و ایشان به من تاکید کرد که این موضوع را به طور جدی پیگیری کنیم. باشگاه قویا به دنبال این است که این ماجرا را در دادگاه پیگیری کنیم تا به نتیجه برسیم.

وی با بیان اینکه نکونام چرا در همان زمان به کمیته انضباطی باشگاه مراجعه نکرد، افزود: در همان زمان ایشان می‌توانست به مدیرعامل وقت باشگاه بگوید یا به مراجع قانونی مراجعه کند. این حرف‌ها ناشی از حب و بغض است. به نظرم این حرف قلعه‌نویی که گفت اگر در نکونام الان در استقلال بود حتما بهترین مربی دنیا بودم درست است و این حرف‌ها وجود نداشت.

معاون حقوقی باشگاه استقلال تصریح کرد: اگر نیت نکونام خیرخواهانه بود باید همان زمان اعلام می‌شد. مگر ما هیات رسیدگی به تخلفات فوتبال را نداشتیم چرا به فدراسیون نرفت و به آنها اعلام نکرد؟ بیان کردن این حرف‌ها در شرایط کنونی تنها از روی حب و بغض است وگرنه ایشان باید در مراجع قانونی آن اتفاق را پیگیری می‌کرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"