کد خبر: ۲۶۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۳ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
خبرگزاری مهر: خواننده موسیقی پاپ کشورمان از تعویق مجدد اجرای نهایی تور موسیقایی «از پارس تا خزر» در 30 استان کشور و همچنین دیدار هنرمندان با رییس‌جمهور و امید به آینده موسیقی کشورمان سخن گفت.

خشایار اعتمادی در گفتگویی در تشرریح تازه‌ترین فعالیتهای خود در عرصه موسیقی اینگونه توضیح داد: در چند ماه گذشته فعالیت مشخصی در حوزه موسیقی نداشتم و خود را درگیر کارهای دیگری کردم که ارتباطی به موسیقی ندارد این در حالی است که به دلیل پیچیدگی هایی که در پروژه «از پارس تا خزر» وجود دارد هنوز نمی توانم درباره زمان دقیق اجرای آن اظهار نظر کنم.

وی ادامه : طبق زمان بندی قرار بود این پروژه موسیقایی بعد از پایان محرم و صفر سال گذشته در 30 استان کشور آغاز شود اما به دلیل اینکه پروژه از هزینه بسیار زیاد و البته برنامه ریزی پیچیده ای برخوردار بود نتوانستیم در تاریخ تعیین شده نسبت به آغاز پروژه اقدام کنیم. البته حمایت های معنوی از این تور انجام گرفته و ما تاییدهای مربوطه را از مراجع مسوول دریافت کردیم اما این کار به مراتب کار بزرگی است و نیازمند حمایت مالی قوی است که باید در ابتدا این مانع مرتفع شود تا ما بخواهیم کاری در شان موسیقی ایرانی انجام دهیم.

این خواننده موسیقی پاپ کشورمان تصریح کرد: این کار در ردیف کارهایی است که یا باید انجام شود یا اگر بودجه ای در کار نباشد نباید به شکل ناقص اجرایش کرد. این کار در صورت اجرا شاید بهترین و ماندگارترین کاری باشد که تاکنون انجام دادم و امیدوارم فضا به شکلی باشد که بتوانم آن را اجرا کنم.

اعتمادی با اشاره به دیدار چند روز گذشته هنرمندان با رییس جمهوری بیان کرد: در این دیدار شخصا صحبتی با آقای روحانی نداشتم اما وی در سخنرانی که در جمع هنرمندان داشت صحبتهایی منطقی داشت که می تواند مقدمه ای برای اتفاقات خوب در عرصه موسیقی باشد اما فعلا همه چیز در حالت نسبی قرار دارد و من امیدوارم با این حرفهای خوب بتوانیم شاهد فضای بهتری در حوزه فرهنگ و هنر باشیم.

وی در پایان گفت: متاسفانه شرایط اقتصادی چند سال گذشته به قدری بهم ریخته بود که دولت قطعا فرصت زیادی برای رفع و رجوع آنها می خواهد بنابراین خیلی زود است که بخواهیم انتظار تحول از دولت جدید داشته باشیم اما نکته حائر اهمیت در این میان حسن مدیریت، همکاری مردم و امنیت اقتصادی است که باید زودتر اتفاق بیفتد تا به تبع آن عرصه فرهنگ و هنر نیز دوباره شکوفا شود.

آلبوم «تو محکومی به برگشتن» تازه ترین آلبوم موسیقایی خشایار اعتمادی است که با آهنگسازی علیرضا افکاری، فرزاد فتاحی و ترانه‌سرایی روزبه بمانی، بابک صحرایی و داود رحمت‌اللهی روانه بازار موسیقی شد. آلبوم «باید به تو برگردم» از آثار دیگر اعتمادی در مقام خواننده است که با آهنگسازی بهروز صفاریان و رسول رسولی به مخاطبان موسیقی عرضه شد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"