کد خبر: ۲۶۶۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۴ - ۱۱ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، طي احكام جداگانه‌اي از سوي مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، «معاون اجرايي» و «معاون حمل و نقل بار و كالای» سازمان حمل و نقل و ترافيك منصوب و مشغول به كار شدند.

معاونان اجرايي و بار و كالاي سازمان ترافيك منصوب شدند

به گزارش خبرخودرو، طي احكام جداگانه‌اي از سوي مهندس سيد جعفر تشكري هاشمي معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران، «معاون اجرايي» و «معاون حمل و نقل بار و كالای» سازمان حمل و نقل و ترافيك منصوب و مشغول به كار شدند. 

به موجب اين احكام مهندس كامران اخباري كه پيش از اين به عنوان معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري منطقه 7 مشغول به كار بود، به عنوان «معاون اجرايي» و اميد تشت‌زر كه قبل از اين در سمت معاون برنامه‌ريزي شركت بهره‌برداري متروي تهران مشغول به فعاليت بود، به عنوان «معاون حمل و نقل بار و كالا» در سازمان حمل و نقل و ترافيك تعيين شدند.

معاون شهردار تهران در حكم كامران اخباري، هماهنگي و پيگيري امور اجرايي از جمله ساماندهي خدمات حمل و نقلي، سامان بخشي به پارك حاشيه‌اي و بسترسازي به منظور مشاركت بخش خصوصي در احداث و بهره‌برداري از پاركينگ‌هاي عمومي مورد تأكيد قرار گرفته است.

همچنين در اين حكم بر انجام مجموعه اقداماتي به منظور تجهيز، تقويت و تكميل شاخص های ترافيكي با هدف فراهم آوردن امكان عبور و مرور آرام، ايمن و روان در شبكه بزرگراهي پايتخت و نيز ممارست مجدانه در نگهداشت اين امكانات و تجهيزات به عنوان سرمايه‌هاي شهر و شهرداري با هدف تأمين آرامش و ايمني و حفظ جان و مال شهروندان و نگاه علمي و فعاليت جهادي تاكيد شده است.

معاون شهردار تهران در حكم اميد تشت‌زر نيز با استناد به ماده 9 قانون توسعه حمل و نقل عمومي و مديريت مصرف سوخت و ماده 2 آیين نامه اجرايي اين قانون و نيز آيين نامه مديريت حمل و نقل بار و مسافر در شهر و حومه، تهيه و تدوين برنامه جامع و هماهنگ براي تعيين راهبردهاي اجرايي حمل و نقل بار و كالا در قالب برنامه‌هاي عملياتي را مورد تأكيد قرار داده است.

همچنين در اين حكم بر ضرورت استفاده از سيستم‌هاي هوشمند حمل و نقل (ITS) در سامانه‌هاي حمل و نقلي، اجراي ضوابط و اعمال شرايط لازم به منظور رعايت استاندارد‌ها و تأمين ايمني كامل در حمل و نقل بار و كالا، راه‌اندازي و توسعه پايانه‌ها و سامانه‌هاي بار و كالا تأكيد شده است.

مهندس تشكري هاشمي در حكم مذكور با تأكيد بر لزوم اعمال محدوديت‌هاي زماني و مكاني بر مبناي مصوبات قانوني براي خودروهاي حمل و نقل بار و كالا كه مانع جريان ترافيك در معابر شهري هستند، آمده است: نظارت مداوم و مستمر بر نحوه فعاليت و وضعيت خدمات دست اندركاران اين حوزه كه در ساماندهي جريان ترافيك شهر و سامان‌بخشي به حمل و نقل شهري تأثيرگذار هستند، از جمله انتظارات اين‌جانب است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"