کد خبر: ۲۶۷۳۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۱۹ مرداد ۱۳۹۳

آیا کیفیت تنها موضوعی که به صنعت خودرو لطمه زده است ؟

به گزارش خبر خودرو، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت : امروز خودروسازان باید در تولید و کیفیت محصولات داخلی تغییر جدی ایجاد نمایند تا همزمان با افزایش قیمت خودرو و هماهنگ با سطح توقع جامعه، خطوط جدیدی فعال و محصولات جدیدی تولید و عرضه نمایند.

ابراهیم نکو در گفتگو با خبرنگار خبر خودرو، افزود : باید پذیرفت که امروز کیفیت در صنعت خودرو، وضعیت قابل قبولی نیست و آنچه که به صنعت خودرو لطمه زده همین موضوع است.

وی با اشاره به انتقادات مطرح نسبت به صنعت خودرو، افزود : دستیابی به کیفیت و شرایط کیفی گذشته در صنعت امکان پذیر نیست جزء آنکه تمرکز و تاکید جدی بر کیفی سازی  و شاخص های کیفی جدید که می تواند که هجمه ای را که به صنعت خودرو وارد شده صورت گیرد تا شرایط موجود را جبران نماید.

وی با تاکید بر رویکرد و نگاه به حوزه مشتری مداری در صنعت خودرو تصریح کرد : امروز نباید به شیوه سنتی به صنعت خودرو نگاه شده و با چنین شیوه ای اداره شود بلکه باید رفتارها تغییر و شیوه های مدرنی در این صنعت بکار گرفته شود و در نهایت رویکردها به سمت مشتری مداری قرار گیرد.

نماینده رباط کریم در خانه ملت تاکید کرد : امروز نمی توان آنچه را  که می خواهیم را به دیگران تحمیل کرد قطعا این روند امکان پذیر نیست لذا اگر صنعت خودرو می خواهد در سطح کشور و جهان بدرخشد باید با الگو گیری از کشورهای موفق و با توجه به ذائقه مشتری و نیازهای جامعه امروزی و صنعت خودرو تغییراتی را در سطح کلان داشته باشد البته  زمان نیز هم برای این کار مهم است و باید تا پایان امسال این کار انجام شود.

نکو همچنین با قابل قبول دانستن روند استانداردسازی خودروهای تولیدی در کشور گفت : قطعا استاندارد خودروهای موجود در کشور در برخی زمینه ها در شرایط ایده الی قرار ندارند.  

وی افزود : امروز باید با حمایت منطقی از خودروسازان، مشکلات پیش رو خودروسازان حل و در نهایت نسبت به اجرای کیفیت وافزایش استانداردها در صنعت خودرو گامهایی برداشته شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"