کد خبر: ۲۶۸۶۶۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، هشت کلانشهر کشور تا پایان امسال زیر پوشش کامل بنزین و نفت گاز با استاندارد یورو ٤ قرار می گیرند.

تحقق توزیع بنزین و نفت گاز یورو ٤ در ٨ کلانشهر کشور تا پایان امسال

به گزارش خبرخودرو، هشت کلانشهر کشور تا پایان امسال زیر پوشش کامل بنزین و نفت گاز با استاندارد یورو ٤ قرار می گیرند.

معاون وزیر نفت و مدیر عامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران  ، در آیین تودیع مصطفی کشکولی،مدیرعامل پیشین شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران که پس از ٣٣سال خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل شد و معارفه سید ناصر سجادی به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت،گفت: هم اکنون در چهار کلانشهر تهران، کرج، اراک و تبریز بنزین یورو ٤ توزیع می شود و تا پایان امسال به هشت کلانشهر افزایش خواهد یافت.

عباس کاظمی همچنین گفت: توزیع نفت گاز با استاندارد یورو ٤ در کلانشهرها از دیگر برنامه هایی است که پیگیری می شود و هم اکنون در سه شهر این کار عملیاتی شده است و تا پایان امسال این مهم نیز به هشت مورد افزایش خواهد یافت.

وی با بیان این که خدمات ارزشمند مهندس کشکولی در ٣٣ سال خدمت صادقانه ایشان بر هیچیک از همکاران وی پوشیده نیست، افزود: هم اکنون ١٠ رژیم سوختی در کشور توزیع می شود که بنزین یورو ٤ و نفت گاز یورو ٤ ازجمله آنهاست که این مهم با مدیریتی منسجم در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران امکان پذیر شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار کرد: با انجام این فعالیت تاثیر گذار، هوای تهران به طور مشهودی بهبود و میزان بنزن از ١٠ قسمت در میلیون( پی پی ام) به ٣,٣ قسمت در میلیون کاهش یافته است.

کاظمی سوخت رسانی بدون وقفه به نیروگاههای کشور، همچنین افزایش ظرفیت ذخیره سازی سوخت از ٨٠٠ میلیون لیتر به بیش از دو میلیارد میلیون لیتر  را از دیگر فعالیتهای مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در دوران تصدی مسئولیت کشکولی برشمرد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"