کد خبر: ۲۶۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، انسجام و هماهنگی سه حلقه اصلی توزیع فرآورده های نفتی،سوخت رسانی به مبادی مصرف را مطلوب و تقویت می کند.

اهمیت حضور بخش خصوصی برای رونق توسعه جایگاههای سی ان جی

به گزارش خبرخودرو، انسجام و هماهنگی سه حلقه اصلی توزیع فرآورده های نفتی،سوخت رسانی به مبادی مصرف را مطلوب و تقویت می کند.

مدیرعامل جدید شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اظهار کرد: وظیفه ذاتی و مهم شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، تامین سوخت مورد نیاز و انتقال آن به مبادی مصرف است.

سید ناصر سجادی تصریح کرد: شرکت ملی پخش به عنوان زنجیره نخست توزیع، سامانه انتقال فرآورده های نفتی(نفتکشهای جاده پیما) و مجاری عرضه سوخت، حلقه های اصلی و مهمی هستند که انسجام و هماهنگی آنها با هم، زنجیره سوخت رسانی مطلوب را تکمیل می کند.

 وی  انسجام بیش از پیش این حلقه های توزیع سوخت را از اولویتهای کاری خود برشمرد.

سجادی همچنین بر ارتقای سامانه های مختلف موجود در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران و تجهیز آنها به سیستمهای نوین تاکید کرد و آن را از اولویتهای کاری خود خواند.

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، گفت که تکمیل طرحهای نیمه تمام از جمله مخازن ذخیره سوخت از دیگر برنامه هایی است که  در دوران مسئولیت خود به آنها توجه ویژه خواهد داشت.

سجادی با بیان این که حضور بخش خصوصی برای رونق بخشیدن به توسعه جایگاههای سی ان جی از دیگر موارد مهم است، تصریح کرد:باید شرایطی ایجاد شود تا بخش خصوصی اشتیاق بیشتری برای حضور پیدا کند.

وی درباره خدمات مهندس کشکولی و دوران مدیریت وی در شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران نیز اظهار کرد: وی مدیری جدی، پیگیر و علاقمند و متعهد به انجام کار بود و آثار خدمات او نیز در جای جای شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران در ٣٣ سال خدمت وی مشهود است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"