کد خبر: ۲۶۸۷۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۸ - ۲۹ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز گچساران موفق شد با نصب سیستم RFID ، مصرف سوخت خودروهای خود را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

صرفه جويي بيش از 142 هزار ليتر سوخت

به گزارش خبرخودرو، شرکت بهره ‌برداری نفت و گاز گچساران موفق شد با نصب سیستم RFID ، مصرف سوخت خودروهای خود را به میزان چشمگیری کاهش دهد.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب امروز گفت: اداره ترابری این شرکت در مدت زمان 6 ماه موفق شد با نصب سیستم RFID به منظور نظارت بر خودروها و کاهش هدر رفت سوخت به میزان 142 هزار و 188 لیتر در مصرف سوخت خودروها صرفه‌جویی کند.

آقای بورد افزود: با نصب این سیستم برای هر خودرو یک تراشه (RFID) اختصاص داده شده که مشخصات آن خودرو در آن برنامه ‌ریزی شده است.

وی گفت : با نصب این تراشه، راننده از طریق صفحه کلید جایگاه سوخت، شماره شناسایی خود را وارد می‌کند که مشخص کننده راننده‌ای است که اقدام به سوختگیری کرده است.

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب افزود :‌ همچنین برای کنترل میزان مصرف سوخت، کیلومتر کارکرد خودرو نیز ثبت می شود که پس از اعتبار سنجی و میزان سهمیه اختصاصی و همچنین صدور مجوز سوختگیری بعد از بازرسی فنی، در صورت برقرار نبودن شرایط مورد نظر امکان سوختگیری وجود ندارد.

اداره ترابری شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با داشتن بیش از 700 دستگاه خودرو ماشین آلات سبک و سنگین و داشتن چهار جایگاه اختصاص سوخت در مناطق عملیاتی مناطق نفت خیز جنوب مثل گچساران، گوره و بی بی حکیمه 1 و 2 ، پشتیبانی از عملیات تولید نفت و جابه جایی کارکنان را بر عهده دارد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"