کد خبر: ۲۶۸۹۸۸
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: اولین عکس اختصاصی از تجهیزات داخلی شاسی بلند آونتورا مشاهده شد.

تجهیزات داخلی اختصاصی فیات آونتورا فاش شد

گروه بین الملل: اولین عکس اختصاصی از تجهیزات داخلی شاسی بلند آونتورا مشاهده شد.این شاسی بلند کوچک از کارخانه خودرو ساز ایتالیایی بعد فیات پونتو ایوو عرضه خواهد شد و به عنوان "خودروی شهری عصر حاضر" نام خواهد گرفت.

به گزارش خبرخودرو، آونتورا ماه اکتبر در سراسر جهان عرضه خواهد شد.آونتورا خصوصیات طراحی داخلی مشترک زیادی با پونتو ایوو دارد.

از خصوصیات منحصر بفرد این خودرو یک شیب سنج به منظور اندازه گیری زاویه شیب ها،ارتفاع یا افتادگی خودرو در اثر گرانش زمین می باشد است که کمپانی فیات در نمایشگاه خودرو از آن رونمایی کرده است.این شیب سنج در قسمت مرکزی خودرو بالای بخاری برقی قرار گرفته و یک قطب نما در کنار خود دارد.

جدای بعضی از خصوصیات طراحی داخلی این خودرو که شبیه با مدل پونتو ایوو می باشد،این خودرو دارای چراغ های قرمز سراسری،هواکش برقی عقب خودرو،سیستم یکپارچه تلفن و بلوتوث،سیستم پخش صدای منحصر بفرد کمپانی فیات و کنترل های فرمان می باشد.

گیر بکس این خودرو بر خلاف آن که در نمایشگاه قرار بود 6 سرعته باشد به 5 سرعته تغییر کرد.گیربکس 6 سرعته ممکن است در مدل فایِر بنزینی آونتورا به کار رود.

در طراحی نمای این خودرو،این خودرو تا حدودی شبیه به مدل پونتو ایوو است.

از لحاظ مکانیکی انتظار می رود موتور آونتورا مولتی جت 1.3 لیتری با قابلیت تولید 90 اسب بخار قدرت و یا موتور فایِر بنزینی با حجم 1.4 لیتر و قدرت 88.8 اسب بخار باشد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"