کد خبر: ۲۶۸۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: شرایط موجود برای نوسازی تاکسی های فرسوده، به هیچ وجه مطلوب نیست.

شرايط نوسازي تاکسي ها مطلوب نيست

به گزارش خبرخودرو، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: شرایط موجود برای نوسازی تاکسی های فرسوده، به هیچ وجه مطلوب نیست.

کوروش عابدینی افزود: برای نوسازی تاکسی باید یک خودروی مناسب با قیمت و تسهیلات مناسب در اختیار تاکسی داران قرار بگیرد اما در حال حاضر خودروی گران و غیراستاندارد با هزینه نگهداری بالا و تسهیلات نامناسب به تاکسی داران داده می شود.

وی گفت: تلاش می کنیم تاکسی های کشور را در شرکت های مختلف تجمیع کنیم تا مرجعی برای پاسخگویی درباره عملکرد رانندگان تاکسی وجود داشته باشد.

عابدینی درباره عملکرد شرکت های تاکسی موجود افزود: متاسفانه تاکنون کنترل دقیقی بر عملکرد آنها وجود نداشته است اما برنامه های خوبی برای آنها برنامه ریزی شده که تا پایان سال انجام خواهد شد.

وی در مورد 80 هزار تاکسی که قرار است با کمک وزارت نفت نوسازی شود، گفت: با چند شرکت خودروسازی داخلی و خارجی برای این کار مذاکره کردیم چون می خواهیم تاکسی های جدید از نوع هیبریدی و برقی باشد.

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان اینکه استانداردهای خود را به شرکت های خودروساز داده ایم، افزود: ما از تولیدات خودروهای داخلی استقبال می کنیم اما به شرطی که استانداردهای ما را رعایت کنند.

عابدینی گفت: تکنولوژی هیبرودی در کشور ما وجود ندارد و به احتمال زیاد این خودروها از خارج تامین خواهد شد.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"