کد خبر: ۲۶۸۹۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: اشکودا فابیا جدید موتور و تکنولوژی های خود را از آخرین مدل فولکس واگن یعنی پولو گرفته است.

با اشکودا فابیا جدید بیشتر آشنا شوید

گروه بین الملل: اشکودا فابیا جدید موتور و تکنولوژی های خود را از آخرین مدل فولکس واگن یعنی پولو  گرفته است.

به گزارش خبرخودرو، کمپانی اشکودا نقش خود را با عرضه تمام مدل های جدید اشکودا فابیا در کلاس خودرو های فوق کوچک جنگجو نشان داده است.

اشکودا شیوه جدید خود در خودرو سازی را با نمایش مدل مفهومی ویژن سی در نمایشگاه خودرو  ژنو رو کرد.

فابیا بسیاری از نکات طراحی ویژن سی از جمل کاپوت برجسته و شبکه کرومی جلوی خودرو را دارا می باشد. چراغ های مه نورد عریض این خودرو در قسمت پایینی سپر این خودرو قرار گرفته تا حالتی عریض تر و فرا بازاری به آن بدهد

یک خط تیز در کمر این خودرو از قسمت کناری چراغ های جلو به چراغ عقب به منظور طویل تر نشان دادن خودرو، کشیده شده است.فابیا جدید تنها منحصر به همین خصوصیات نیست.این خودرو حدود 90 میلی متر عریض تر و 30 میلی متر کم ارتفاع تر از مدل های فابیا موجود در بازار است،بنابراین بسیار ایستا تر و کاربردی تر می شود.طول این خودرو به اندازه مدل های قبل است اما به دلیل بیشترین بودن ارتفاع چرخ فضای بیشتری را برای سرنشینان فراهم می کند.

حجم داخلی  این خودرو از 315 لیتر به 330 لیتر رسیده و به دلیل وجود صندلی های تاشو عقب در این خودرو حجم حمل وسایل و بار در آن افزایش می یابد.

این خودرو در نمایشگاه خودرو در ماه اکتبر در پاریس به نمایش در می آید و با توجه به کارآیی،بهینه بودن و سبک خود در زمانی که به بازار انگلستان در ابتدای سال آینده عرضه شود،تلاش می  کند تا بر سرآمد این گروه خودرو ها یعنی فورد فیستا غلبه نماید.

اشکودا همچنین اعلام کرد که ساخت مدل وی آر اِس را به دلیل عدم موفقیت در فروش متوفق می کند و عرضه نسخه لوکس مونت کارلو را با استایلی لوکس ادامه خواهد داد.

این کمپانی در مورد موتور خودرو از فولکس واگن کمک خواست و این کمپانی موتور ا لیتری سه سیلندری با قدرت 59 و 74 اسب بخار را که در پولو به کار برده بود را به آن ها ارائه نمود.

برای اولین بار موتور 3 سیلندری یک لیتری با قدرت 74 اسب بخار فولکس واگن پولو در فابیا به کار برده شد.موتور های قوی تر  89  و 109 اسب بخاری 1.2 لیتری تی اِس آی پولو نیز در فابیا استفاده خواهند شد.

موتور سوخت دیزل 1.4 لیتری تی دی آی  که 89 و 103 اسب بخار قدرت تولید می کند و در این مدل به کار برده خواهد شد نیز کمتر از 90 گرم بر کیلومتر دی اکسید کربن منتشر می کند.

اندک زمانی بعد از عرضه فابیا،موتور کارامد تر 74 اسب بخاری گرین لاین در این خودرو به کار خواهد رفت.این موتور یکی از پاک ترین موتور های موجود در دنیا  بعد از موتور هایبرید تویوتا  یاریس با انتشار 75 گرم بر کیلومتر  دی اکسید کربن است، که 82 گرم بر کیلومتر دی اکسید کربن منتشر می کند.

توسعه پلاتفرم این مدل رایج می تواند در کاهش چشم گیر قیمت های جاری تاثیر بسزایی داشته باشد.

در داخل این خودرو اشتراکات بیشتری با فولکس واگن پولو دیده مس شود .همه این خودرو ها داشبورد اصلاح شده لمسی دارند،در حالی که آپشن های بالا تر شامل یک نمایشگر 6.5 اینچی به همراه عملکرد  انعکاس تلفن هوشمند و دوربین دید عقب هستند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"