کد خبر: ۲۶۸۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فراری 458 اسپشیال اسپایدر ممکن است برچسب اسپشیال اسپایدر خود را از دست بدهد. این خودرو سریع ترین کروک فراری خواهد شد.

تولید محدود فراری اسپایدر اسپشیال 458

گروه بین الملل: فراری 458 اسپشیال اسپایدر ممکن است برچسب اسپشیال اسپایدر خود را از دست بدهد. این خودرو سریع ترین کروک فراری خواهد شد.

به گزارش خبرخودرو، بنگاه جهانی خودرو از این خبر که این خودرو تنها در 458 دستگاه به صورت محدود ساخته می شود شگفت زده شده است.شایعات مبنی بر این است که این کمپانی ایتالیایی خودرو ساز ،برنامه ریزی کرده تا در رویداد سالانه خودرو در پبل بیچ کالیفرنیا این خودرو را به طور اختصاصی به تعداد افراد محدودی واگذار نماید.

این خودرو جدید دو نوع طراحی چرخ دارد و دارای زوار های جدیدی است که تا به حال در خودرو های کوپه دیده نشده است.

گزارش ها همچنین مطرح می کنند که این خودرو ممکن است برچسب اسپشیال اسپایدار را از دست بدهند،گرچه که این گفته هنوز تائید نشده است.

در داخل این خودرو از صندلی های اسپرت و کفپوش های فیبری کربنی بهره می برد.همچنین شایع شده که این خودروی جدید از پوشش موتوری که در مدل اسپشیال استفاده شده بهره نمی برد.گزارش ها گمان دارند که این خودرو سریع ترین کروک کمپانی ایتالیایی خواهد بود.

این مدل جدید موتور 4.5 لیتری وی 8 دارد که قدرت 605 پی اِس قدرت و 540 نیوتن متر گشتاور تولید می کند.

سرعت این خودرو در 3 ثانیه از صفر به کیلومتر بر ساعت می رسد و حداکثر سرعت آن 325 کیلومتر بر ساعت است.بر طبق گفته ها،این خودرو در نمایشگاه پاریس در اکتبر رونمایی می شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"