کد خبر: ۲۶۹۰۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
ابنا: گردان‌های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی حماس از شهادت سه نفر از فرماندهان برجسته خود در جنوب باریکه غزه خبر داد.

براساس اطلاعیه ای که گردان‌های قسام منتشر کرده «رائد عطار» فرمانده تیپ رفح، «محمد ابوشماله» فرمانده تیپ جنوب نوار غزه و «محمد برهوم» در حملات امروز رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

این فرماندهان بامداد امروز ـ پنجشنبه ۳۰ مردادماه ـ  در جریان بمباران یک منزل در منطقه حی السلطان واقع در شرق رفح توسط ارتش صهیونیستی به شهادت رسیدند.


 
گفتنی است که برخی منابع صهیونیستی قبل از این اعلام کرده بودند که رژیم اشغالگر قدس برخی رهبران و فرماندهان حماس را در لیست ترورهای خود قرار داده است که نام این فرماندهان شهید نیز در لیست مذکور قرار داشت و آن‌ها قربانی خوی وحشیگری و خونریزی رژیم سفاک صهیونیستی شدند.

گردان‌های  القسام شهادت محمد ابوشماله، رائد العطار و محمد برهوم از فرماندهان خود را به مردم فلسطین تبریک و تهنیت گفت و به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داد برای ترور فرماندهان جهادی مقاومت و ادامه ظلم و ستم به مردم مظلوم غزه بهای سنگینی خواهد پرداخت.

جنبش حماس اعلام کرد شهادت فرماندهان جهادی تاثیری بر اراده ملت فلسطین در ایستادگی در برابر تجاوزات رژیم صهیونیستی نخواهد داشت و از مردم فلسطین خواست در مراسم تشییع پیکر محمد ابو شماله، رائد العطار و محمد برهوم از مسجد العوده در رفح شرکت گسترده‌ای داشته باشند.

با کارشکنی رژیم صهیونیستی در مذاکرات آتش‌بس غزه، بار دیگر حملات از روز چهارشنبه آغاز شد، تلاش این رژیم برای ترور «محمد ضیف» فرمانده گردانهای القسام شکست خورد اما خانواده وی به شهادت رسیدند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"