کد خبر: ۲۶۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۲ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳
به گزارش کارلوس کی‌روش پس از جلسه چند ساعته خود با علی کفاشیان در نشست خبری در خصوص این جلسه اظهار داشت: امروز جلسه‌ خوبی با کفاشیان برگزار کردیم و سوء تفاهمات برطرف شد و این جلسه نتایج خوبی را در بر داشت. در حال حاضر من و کفاشیان تمام شرایط را بررسی کردیم و برای تمدید قرارداد به توافق رسیدیم.

وی ادامه داد: من از کفاشیان تشکر می‌کنم که فرصت داد تا بتوانم در خدمت تیم ملی باشم و از هواداران هم قدردانی می‌کنم. قرار است روز یک‌شنبه قرارداد ما به صورت رسمی امضاء شود. تنها مسائل کوچک اداری باقی مانده و فکر کنم روز یک‌شنبه مراسم رسمی امضای قرارداد برگزار شود.

سرمربی تیم ملی خاطرنشان کرد: اکنون زمان کار کردن است و هدف اصلی که در نشست ما مطرح شد، صعود به جام جهانی است. جام ملت‌های آسیا را نیز پیش رو داریم اما هدف اصلی ما جام جهانی روسیه است.

کی روش یادآور شد: مطلبی که کفاشیان درخواست داشت این بود که باید آماده‌سازی خود را از هم اکنون آغاز کنیم و هدف اصلی خود را جام جهانی 2018 قرار دهیم و البته در جام ملت‌ها هم برای موفقت بازی خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: می‌توانم این‌گونه بگویم که هدف مشترک ما جام جهانی 2018 روسیه است و کار برای رسیدن به این هدف را از امروز شروع خواهیم کرد.

سرمربی تیم ملی تصریح کرد: شناختی که از من دارید این است که همیشه دوست دارم بازی بعدی را ببرم و برنده بازی‌های آینده باشم به همین دلیل باید به سرعت دست به کار شویم و اردوهای خود را آغاز کنیم.

کی‌روش در پاسخ به این سوال که آیا در مورد بحث دستیارانش هم صحبتی انجام شده یا نه، خاطرنشان کرد: صحبت‌های ما در این رابطه نبود و بیشتر درباره مسائل کاری به توافق رسیدیم. البته فدراسیون فوتبال همواره معتقد است که من باید 2 دستیار ایرانی داشته باشم و مثل زمانی که آقاجانیان و نمازی دستیارانم در تیم ملی بودند این اتفاق خواهد افتاد اما هیچ مطلبی را به صورت جزئی بحث نکردیم.

وی درباره اردوهای تیم ملی نیز تأکید کرد: ما از هم اکنون برای اردوها آماده هستیم و من حتی زمانی که سرمربی تیم ملی نبودم برنامه مشخصی را تهیه کرده بودم و اکنون هم طبق همان برنامه جلو خواهیم رفت. باید به این مطلب توجه کنیم که مأموریت جام ملت‌ها برای ما از جام جهانی برزیل هم سخت‌تر خواهد بود.

سرمربی تیم ملی  افزود: باید اشاره کنم رقبای محلی ما و کشورهای عربی بیشتر از آنچه به موفقیت در جام ملت‌ها فکر کنند به شکست تیم ایران فکر می‌کنند.

کی روش تصریح کرد: شناخت کاملی روی من دارید. من تمرکز زیادی روی آماده‌سازی و برنامه‌های تیم ملی دارم. شاید در جام ملت‌های آسیا و مقابل رقبای عرب از داور صربستانی جام جهانی ما خبری نباشد اما ممکن است کسانی باشند که اشتباه کنند و به همین دلیل ما باید بسیار بهتر آماده شویم. در واقع اگر در جام جهانی خوب بودیم باید در جام ملت‌ها بهتر آماده شویم.

وی درباره مبلغ قرارادادش هم تصریح کرد: بحث قرارداد تا جام جهانی 2018 روسیه است اما من هیچ وقت درباره مسائل شخصی و خصوصی صحبت نمی‌کنم اما باید به یک مطلب اشاره کنم که به آن پی بردم و قبلا در ایران از آن اطلاع نداشتم؛ اینکه کفاشیان مذاکره کننده بسیار سرسختی است و با آنکه لبخند بر لبانش است اما بسیار سخت می‌گیرد.

سرمربی تیم ملی  در پایان گفت: اگر امروز یک برنده داشته باشد، آن برنده کفاشیان بوده است.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"