کد خبر: ۲۶۹۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۹ - ۳۰ مرداد ۱۳۹۳

رئیس کمیسیون امنیت ملی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا مجلس با استیضاح وزیر باز هم مساله بورسیه‌های غیرقانونی را دنبال خواهد کرد، اظهار داشت: این کار کمیسیون تخصصی است. معمولا هم این موارد را کمیسیون آموزش و تحقیقات دنبال می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علا،الدین بروجردی با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگاری که عنوان می‌کرد رفت‌و آمدهای شما در مجلس باعث شد که فکر کنیم شما در حال لابی کردن و مخالفت با استیضاح هستید، گفت: اساسا مجلس جای لابی کردن هم هست. به نظر من اتفاق امروز یک نماد برجسته دموکراسی در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: در جلسه امروز مخالفین و موافقین برکناری وزیر، نظرات خود را ارائه کردند. نکته‌ای که آقای لاریجانی در دقیقه نود از قول جهانگیری نقل کرد مبنی بر اینکه دو تغییر مربوطه را انجام خواهند داد، قدری نابهنگام بود.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس خاطرنشان کرد: اگر این اقدام روز گذشته انجام می‌شد، خروجی آن قطعا چیز دیگری می‌شد.

وی در خصوص عملکرد فرجی دانا در دوره مسئولیت خود بیان كرد: اگر بپذیریم که جمهوری اسلامی ایران محصول انقلاب و مردم است و اراده واقعی مردم در مجلس تجلی پیدا می‌کند، باید این را پذیریم که توجه به نظرات مجلس نیز مهم است.

بروجردی تاکید کرد: حتی شخصی مثل حدادعادل که هیچ تندروی ندارد نیز از این استیضاح و برکناری ناراضی بود.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا مجلس با استیضاح وزیر باز هم مساله بورسیه‌های غیرقانونی را دنبال خواهد کرد، اظهار داشت: این کار کمیسیون تخصصی است. معمولا هم این موارد را کمیسیون آموزش و تحقیقات دنبال می‌کند.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"