کد خبر: ۲۶۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ، معاون امور توان بخشی بهزیستی کشور گفت : از مرداد ماه سال 86 باید روزانه 5 هزار لیتر بنزین در قالب کارت سوخت در اختیار بهزیستی قرار می گرفت .

سهمیه سوخت جانبازان و معلولین کشور در ابهام

به گزارش خبرخودرو ، معاون امور توان بخشی بهزیستی کشور گفت : از مرداد ماه سال 86 باید روزانه 5 هزار لیتر بنزین در قالب کارت سوخت در اختیار بهزیستی قرار می گرفت .

دکتر یحیی سخنگویی در گفتگو با خبرنگار خبرخودرو افزود : مصوبه سال 86 که بر اساس تصمیم نمایندگان ویژه ریاست جمهوری در راستای اجرای قانون توسعه حمل و نقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت کشور بوده است در مهر ماه 87 به وزارت نفت اعلام شد .

وی اظهار داشت : بر اساس مصوبه مربوطه باید از مرداد ماه 87 روزانه 50 هزار لیتر بنزین در قالب کارت سوخت در اختیار بهزیستی قرار می گرفت .

وی در راستای توزیع میزان تعیین شده سوخت برای سازمان بهزیستی تصریح کرد : در سال های 87 و 88 سالانه 9میلیون لیتر ، نصف میزان تعیین شده در مصوبه مربوطه در اختیار سازمان بهزیستی قرار گرفت و بین 30946 نفر از معلولان واجد شرایط  توزیع گردید .

معاون امور توان بخشی بهزیستی کشور در ادامه گفت : بعد از مدتی توزیع کارت سوخت توسط وزارت نفت متوقف گردید و صدور سهمیه سوخت را منوط به اجازه ستاد هدفمند کردن یارانه ها دانستند .

وی افزود : با جلسات برگزار شده مقرر شد تامین اعتبار سوخت توسط معاونت برنامه ریزی و راهبردی ریاست جمهوری انجام شود .

وی در تکمیل گفته های خود بیان داشت : متاسفانه این طرح تحقق پیدا نکرد و از سال 91 سازمان بهزیستی کشور از محل اعتبارات خود برای مدت شش ماه با سرانه ای به مبلغ ده هزار تومان ، به 45 هزار نفر از معلولان واجد شرایط کمک هزینه سوخت پرداخت نمود .

وی در پایان این گفتگو خاطر نشان کرد : سازمان بهزیستی کشور پیگیری های لازم را از ستاد مدیریت حمل و نقل سوخت به عمل آورده است اما متاسفانه تا به امروز هیچ گونه نتیجه رضایت بخشی حاصل نشده است .

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"