کد خبر: ۲۶۹۲۵۰
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۳ - ۰۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، شركت ايساكو رتبه اول خدمات پس از فروش را مجددا در بين خودرو سازان كسب كرده است.

ايساكو براي پنجمين بار در برترين جايگاه ايستاد

به گزارش خبرخودرو، شركت ايساكو رتبه اول خدمات پس از فروش را مجددا در بين خودرو سازان كسب كرده است. 

خوش بختانه با عبور از سد مشكلات و تامين بيشتر قطعات از داخل، ايساكو باز هم موفق به كسب رتبه اول خدمات پس از فروش براي دومين بار شد.

مشتري مداري و كسب بيشترين ميزان رضايت مشتري از اهداف بسيار مهم گروه صنعتي ايران خودرو بوده كه نتايج ارزيابي اخير، بيانگر حركت در مسير دست يابي به اين مهم بوده است.

بر اساس اين گزارش ويژگي خاص و برتري اين دوره‌ي ارزيابي، كسب بالاترين امتياز براي خدمات ارائه شده به تمامي محصولات ايران‌خودرو است و اين در حالي‌است كه برخي از شركت‌ها فقط در خصوص يك يا چند محصول خود مورد ارزيابي قرار گرفته‌اند.

هرچند هنوز با استانداردهاي جهاني و رضايت حداكثري مشتريان فاصله وجود دارد اما خدمت‌گزاران مردم در گروه صنعتي ايران‌خودرو، تا حصول اين نتيجه نهايي، از جان و دل تلاش خواهند كرد.

شركت ايساكو در حالي اين جايگاه را براي خو.د تثبت كرد كه در پنج دوره متوالي اين ارزيابي همواره در جايگاه نخست قرار داشته است.

بر اساس آخرین ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران از میزان رضایتمندی مشتریان در حوزه خدمات پس از فروش سال 92، شركت ايساكو از امتياز  80.06 در سال 91 به امتياز 81.71 در سال 92 ارتقا يافت و براي پنجمين بار با كسب بالاترين امتياز در هفت دوره ارزيابي، جايگاه خود را به عنوان برترين ارائه دهنده خدمات پس از فروش در كشور تثبيت كرد.

 


بازنگري


دوره ارزيابي


مقام كشوري


رتبه


امتياز كل


رده بندي شركت ها


2


1388


1


3


65


ايساكو،سايپا،آسان،ايرتويا


2


1389


1


2


69.38


ايساكو،سايپا،مزدا،ايرتويا


3


1390


1


2


79.84


ايساكو،مزدا،سايپا،ايرتويا


3


1391


1


1


80.06


ايساكو،سايپا،اطلس،آسان


3


1392


1


1


81.71


ايساكو،پارس،اطلس،سايپا

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"