کد خبر: ۲۶۹۹۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۸ - ۰۵ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: تعداد زیادی از خودروهای ماروتی سوزوکی سیاز در حیاط کارخانه این خودروساز دیده شده اند.

ماروتی سوزوکی سیاز فاش شد

گروه بین الملل: تعداد زیادی از خودروهای ماروتی سوزوکی سیاز در حیاط کارخانه این خودروساز دیده شده اند.

به گزارش خبرخودرو، این مدل کلاس C+ ماروتی سوزوکی سال گذشته برای اولین بار به صورت سان آلیویو کانسپت در چین به نمایش درآمد. سپس در نمایشگاه خودروی هند سال 2014 این خودرو به عنوان سیاز کانسپت معرفی شد و قرار است جایگزین سدان SX4 قدیمی شود.

این خودرو سدانی با طول بیش تر از 4 متر است و گمان می رود ماروتی سوزوکی را باز هم در رقابت کلاس C+ قرار دهد. گمان می رود این خودرو از سیستم موسیقی2-DIN ، کنترل دما و دریچه های تهویه هوای عقب به همراه صندلی های چرمی بهره ببرد. هم چنین این تصاویر فاش شده نشان می دهند که سیاز از چرخ هایی مشابه آلیویو مخصوص چین، راهنماهای نصب شده روی آینه، دستگیره های در کرومی و قاب چراغ های عقب بهره خواهد برد.

سیاز به موتور 1.6 لیتری دمش طبیعی بنزینی به کار رفته در SX4 بنزینی مجهز خواهد بود. گمان می رود سیاز دیزلی از موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر ساخت پژو با قدرتی در حدود 118 اسب بخار و گشتاور 320 نیوتون متر بهره ببرد. گمان می رود گزینه های گیربکس این خودرو شامل دستی یا CVT پنج سرعته برای مدل بنزینی و دستی شش سرعته برای مدل دیزلی باشند. البته ممکن است این خودرو به منظور کاهش هزینه به موتور 1.3 لیتری مولتی جت دیزلی با قدرت 90 اسب بخار نیز مجهز شود.

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"