کد خبر: ۲۷۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۰ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: نیسان 370Z نیزمو به عنوان بخشی از به روز رسانی برای سال 2015 از اصلاح ظاهری و فنی برای تمام مدل ها بهره می برد.

نیسان 370Z نیزمو معرفی شد

گروه بین الملل: نیسان 370Z نیزمو به عنوان بخشی از به روز رسانی برای سال 2015 از اصلاح ظاهری و فنی برای تمام مدل ها بهره می برد.

به گزارش خبرخودرو، نسخه اصلاح شده این کوپه دو در که قرار است اواخر سال جاری عرضه شود از سپر جلویی با ظاهر جدید شبیه به GT-R، هواکش مرکزی بزرگ تر، چراغ های LED دید در روز افقی جدید و ورودی های هوای باریکی در مقابل گلگیرهای جلو بهره می برد. قاب مشکی چراغ های جلو و یک خط قرمز مخصوص نیزمو روی دریچه های بزرگ تر، تغییرات سبک قسمت جلوی این خودرو را کامل می کنند.

با توجه به قسمت کناره 370Z نیزمو می توان دریافت که نیسان رکاب های در و آینه های کناری آن را بازطراحی کرده و رینگ های آلیاژی مشکی و نقره ای جدید 19 اینچی Rays را نیز در آن تعبیه کرده است. در قسمت پشت این خودرو اسپویلر کوچک شده ای به چشم می خورد که به همراه قسمت جلوی اصلاح شده نیروی کشش را در سرعت افزایش می دهد.

این خودروساز ژاپنی در داخل این خودرو صندلی های Recaro جدیدی بر اساس ساختار صدف به همراه چرم قرمز و مشکی و روکش آلکانترا تعبیه کرده است.

نیروی این خودرو باز هم از موتور 3.7 لیتری V6 با قدرت 339 اسب بخار تامین می شود و سیستم تعلیق آن نیز ارتقا یافته و راحتی بیش تری فراهم می آورد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"