کد خبر: ۲۷۰۲۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۱ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
باشگاه خبرنگاران: خارجی‌هایی که به قصد پیوستن به گروه‌های تروریستی از کشورهای اروپایی به سوریه یا عراق سفر کرده‌اند، دارای تابعیت اروپایی هستند و احتمال تردد یا بازگشت همیشگی آنان به کشورهایشان وجود دارد.

در این گزارش احتمال ادامه یافتن ترورهای داعش تا بیست سال دیگر را که از سوی پروفسور آلمانی کالج لندن مطرح شده، بررسی می‌کنیم:

سرویس‌های اطلاعاتی از تکنولوژی‌های پیشرفتۀ شناسایی، برای تشخیص هویت قاتل خبرنگار آمریکایی استفاده کرده و در نهایت مشخص شد که "عبدالماجد عبدالباری" ۲۳ ساله از اهالی سابق لندن مشهور به "جان جهادی" و با نام هنری "ال. جینی" خواننده‌ موزیک رپ بود.

وی دارای والدین مصری است که در سال 1993 به عنوان پناهنده سیاسی در انگلیس به سر می‌بردند. این عکس از عبدالباری وی را در یک تظاهرات لندن در حال اعتراض به پلیس ضدشورش نشان می‌دهد:

او از زمان ورود به سوریه در سال گذشته (2013) تحت نظر سرویس‌های اطلاعاتی بود و از طریق اکانت‌های متعدد در توییتر عکس‌هایش در سوریه را انتشار می‌داد.

روزنامه بیلد روز دوشنبه 25 اوت گزارش داد: ترورهای داعش حداقل بیست سال دیگر ادامه خواهد داشت و در این مدت حتماً خطرهای جدی برای غرب ایجاد خواهد کرد.
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"