کد خبر: ۲۷۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۴ - ۰۷ شهريور ۱۳۹۳
وزارت ورزش ظاهرا تمایلی به ادامه حضور علی کفاشیان در فدارسیون فوتبال ندارد.
 
به گزارش دانا محمود گودرزی وزیر ورزشی است که تلاش می کند نشان بدهد ضد فوتبال نیست ولی در گفته هایش می گوید فرقی بین سرمربی تیم ملی فوتبال و سرمربی اسکواش هم قائل نیست! او چهارشنبه گذشته جلسه ای با مدیران باشگاه های لیگ برتری و لیگ دسته اولی در ساختمان وزارت ورزش برگزار کرد و مدیران باشگاه ها راهکارهایی که به نظر خودشان درست می آمد را به وزیر ورزش بیان کردند.
 
برگزاری چنین هم اندیشی هایی بسیار خوب است اما گفته می شود این جلسه هم اندیشی به نوعی تبدیل به جلسه استیضاح غیر حضوری کی روش و فدراسیون فوتبال شد! مشخص نیست چرا وزیرورزش با مدیران باشگاه ها جلسه برگزار می کند اما نماینده ای از فدراسیون فوتبال که متولی اصلی و اول فوتبال کشور است در آن حضور پیدا نمی کند؟ آیا این بی احترامی به فدراسیون فوتبال نیست؟! آیا این دخالت آشکار در امور فدراسیون فوتبال نیست؟! اینکه باشگاه ها که رکن اصلی فوتبال هستند بدون حضور رئیس یا نماینده ای از فدراسیون فوتبال با وزیر ورزش جلسه می گذارند و در آن جلسه از تمدید قرارداد کی روش هم انتقاد می کنند؟! معنایش چیست؟! 
 
مدافع و وکیل کی روش نیستیم اما روش کار وزارت ورزش دخالت آشکار در فوتبال است. حتی شنیده می شود که از سوی وزارت ورزش به کفاشیان دستور داده شده برخی از نواب رئیس خود را هم تغییر بدهد. ظاهرا یک جریان خزنده علیه فدراسیون کفاشیان در ساختمان وزارت ورزش به راه افتاده است . شاید وزارت ورزش به دنبال یک رئیس جدید برای فوتبال است!
 
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"