کد خبر: ۲۷۰۲۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۹ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: تویوتا کمری مدل 2015 مخصوص بازارهای بین المللی در نمایشگاه خودروی بین المللی مسکو سال 2014 رونمایی جهانی شد.

تویوتا کمری مدل 2015 رونمایی جهانی شد

گروه بین الملل: تویوتا کمری مدل 2015 مخصوص بازارهای بین المللی در نمایشگاه خودروی بین المللی مسکو سال 2014 رونمایی جهانی شد.

به گزارش خبرخودرو، این سدان کلاس D که پلتفرمی مشابه نسخه مخصوص ایالات متحده آن دارد بسیار متفاوت از فیس لیفت این نسخه است که اوایل امسال در نمایشگاه خودروی نیویورک معرفی شد. در قسمت جلوی کمری به روز شده اصلاحی کامل اعمال شده است که شامل جلوپنجره شش ضلعی با نوار کرومی و قسمت های مخروطی شکل است.

چراغ های جلوی اصلاح شده این خودرو دارای لامپ های LED دید در روز هستند و در جایی که به جلوپنجره می رسند یک پیچ خوردگی دارند. یک هواکش ثانویه قابل توجه با چراغ های مه شکنی که در کنار آن تعبیه شده اند طراحی قسمت جلوی این خودرو را کامل می کنند.

نیم رخ این خودرو حفظ شده اما قسمت عقب آن دارای به روز رسانی های اندکی مانند سپر بازطراحی شده است.

تغییرات داخل این خودرو شامل فرمان چند منظوره سه پره جدید و کنسول تجهیزات بازطراحی شده هستند. کنسول وسط این خودرو اصلاحی اندک داشته و تغییرات داخل آن را کامل می کند.

خط تولید موتور کنونی این سدان حفظ شده است. در این صورت کمری مدل 2015 با موتور بنزینی 2.5 لیتری چهار سیلندر و بنزینی 3.5 لیتری V6 عرضه خواهد شد. موتور 2.5 لیتری این خودرو در نسخه هیبریدی آن نیز عرضه می شود.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"