کد خبر: ۲۷۰۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۲ - ۰۸ شهريور ۱۳۹۳
خبرگزاری ایسنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از مرگ یک کارگر ایرانی در پی ریزش آوار یک محل گودبرداری شده خبر داد.

سید جلال ملکی در گفت‌وگویی، در این‌باره گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه ریزش آوار در ساعت 14:14 روز جمعه به مرکز فوریت‌های 125 ، ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ایستگاه 59 و گروه نجات 3 را به محل حادثه واقع در سعادت آباد ، کوی فراز اعزام کرد.

وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل گفت: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک قطعه زمین به مساحت 1000 متر مربع که 200 متر مربع از از آن گودبرداری شده بود رخ داده و ریزش ضلع شمالی محل گودبرداری شده موجب ریزش خاک و سنگ زمین و بخش‌هایی از پیاده‌رو بر سر کارگری جوان شده است.

وی با بیان اینکه کارگر ساختمانی کاملا در زیرآوار محبوس شده بود، گفت: آتش نشانان عملیات جستجو در این منطقه را آغاز کرده و پس ازمدتی کارگر 35 ساله ایرانی را از زیرآوار خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که آنان پس از بررسی علائم حیاتی مرگ وی را تائید و اعلام کردند.

ملکی اضافه‌کرد: پس از کشف جسد این کارگر، آتش‌نشانان اقدام به ایمن‌سازی محل کرده و در ساعت 16:28 به عملیات خود خاتمه دادند.
 

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"