کد خبر: ۲۷۰۳۷۵
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: سوزوکی ویتارای کاملا جدید قبل از رونمایی جهانی در نمایشگاه خودروی پاریس ماه اکتبر در اینترنت مشاهده شد.

سوزوکی ویتارا در مسکو به نمایش درآمد

گروه بین الملل: سوزوکی ویتارای کاملا جدید قبل از رونمایی جهانی در نمایشگاه خودروی پاریس ماه اکتبر در اینترنت مشاهده شد.

به گزارش خبرخودرو، این کراس اوور کامپکت نسخه تولیدی iV-4 کانسپت است که در نمایشگاه خودروی فرانکفورت سال گذشته رونمایی شد و در نمایشگاه خودروی بین المللی مسکو سال 2014 نیز به نمایش درآمده است.

سوزوکی بدون انتشار اطلاعات زیادی از این رقیب نیسان جیوک خود سایتی را برای این مدل معرفی کرده ست. در حالی که طراحی این خودرو بر اساس iV-4 کانسپت است این مدل بسیار کوچک تر شده است.

جلوپنجره پنج قسمتی مدل کانسپت با نسخه ای دو قسمتی نقره ای که مکمل قسمت های نقره ای سپر آن است جایگزین شده است. چراغ های جلوی قاب دار این خودرو به طرز هوشمندانه ای به سمت جلوپنجره رفته اند و دارای اجزای استوانه ای دوگانه هستند. چراغ های مه شکن گرد و چراغ های دید در روز LED عمودی در لبه های سپر، طراحی قسمت جلوی این خودرو را کامل می کنند.

طراحی این خودرو در کناره ها به جز سقف و ستون های مشکی متضاد، محتاطانه به نظر می رسد. خطی از چراغ های جلو تا چراغ های عقب این خودرو کشیده شده است.

قسمت زیادی از پشت این خودرو دیده نمی شود اما گمان می رود ترکیب مرزی چراغ های مدل کانسپت در آن حفظ شود. گمان می رود داخل این خودرو در نمایشگاه خودروی پاریس معرفی شود.

سوزوکی از معرفی گزینه های نیرومحرکه ویتارا خودداری کرده است اما موتورهای 1.6 لیتری بنزینی و دیزلی به کار رفته در SX4 S-Cross به نظر موارد مناسبی می آیند. این کراس اوور سال آینده در کارخانه مجارستان این خودروساز تولید خواهد شد.

گفته می شود ماروتی سوزوکی روی شاسی بلندی کوچک تر برای هند کار می کند که S-Cross نیز سال آینده در کنار آن عرضه خواهد شد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"