کد خبر: ۲۷۰۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۸ - ۰۹ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو، شركت مديران خودرو پس از عرضه موفق خودروي ام وي ام 315 در سال 91، قصد دارد تا طی روزهای آتي مدل جديد فيس ليفت اين خودروي زيبا را روانه بازار نمايد.

مدیران خودرو مدل 315 جدید خود را رونمایی می کند

به گزارش خبرخودرو، شركت مديران خودرو پس از عرضه موفق خودروي ام وي ام 315 در سال 91،  قصد دارد تا طی روزهای آتي مدل جديد فيس ليفت اين خودروي زيبا را روانه بازار نمايد.

خودرو 315 جدید در بازارهای داخلی و بین المللی توانسته است لقب خودروي هاچ بك سالرا از آن خود سازد . طراحي ايتاليايي و زيبايي اين خودرو همواره مورد توجه كارشناسان بازار قرار گرفته است كه در مدل جديد، نماي جلو و عقب خودرو تغييرات گسترده اي پيدا نموده كه حاصل اين تغييرات چهره مدرن تر را براي اين خودرو به ارمغان داشته است. در بخش نماي داخلي نيز تغيیرات زيادي صورت گرفته به طوري كه فضاي كابين آن شکیل تر و باکیفیت تر گرديده است.

به گفته امیرحسن امیری مدیر بازار یابی و فروش شرکت مدیران خودرو،پس از رونمایی و معرفی خودرو X33 جدید اتوماتیک در خرداد ماه سال جاری ،این شرکت در نظر دارد تا مدل فیس لیفام وي ام 315 جديد را با تغيرات ظاهري همراه با ارتقاء سيستم گيربكس و صفحه كلاچ معرفی نموده  تا در این بخش از بازار با قدرت بيشتر ، موفقيت مدل قبلي خود را تشديد نمايد.

 به گفته وی شرکت مدیران خودرو توانسته است در سال هاي اخير با ارائه مدل هاي متنوع با قیمت مناسب و رقابتی، همراه با افزايشكيفيت قطعات به يك خودروساز مطرح در کشور تبدیل گردد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"