کد خبر: ۲۷۰۷۲۱
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۳ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ،‌ گروه صنعتي ايران خودرو تازه ترين دستاوردهاي خود در زمينه سوخت را در ششمين همايش و نمايشگاه بين المللي خودرو، سي ان جي و سوخت هاي جايگزين عرضه مي كند.

حضور ايران خودرو در ششمين نمايشگاه بين المللي سي. ان. جي

به گزارش خبرخودرو ،‌ گروه صنعتي ايران خودرو تازه ترين دستاوردهاي خود در زمينه سوخت را در ششمين همايش و نمايشگاه بين المللي خودرو، سي ان جي و سوخت هاي جايگزين عرضه مي كند.   

 اين همايش و نمايشگاه با حضور خودروسازان، قطعه سازان و انجمن هاي تخصصي مربوطه 11 تا 13 شهريور ماه در هتل المپيك تهران برگزار مي شود و گروه صنعتي ايران خودرو با محصولات مختلف از جمله سورن مجهز به موتور اي اف 7 توربوشارژ، پژوپارس دوگانه سوز، سمند ال ايكس مجهز به موتور اي اف 7 پايه گاز سوز در آن حضور دارد.

 موتور اي اف 7 توربوشارژ داراي 16 سوپاپ است و با بنزين اكتان 95 كار مي كند. حجم اين موتور 1700 سي سي، توان آن 110 كيلووات در 5500 دور در دقيقه است. مصرف سوخت آن در سيكل تركيبي 8.25 ليتر در صد كيلومتر، گشتاور آن 215نيوتن متر در دوهزار تا 4500 دور در دقيقه، حداكثر سرعت 205 كيلومتر برساعت، داراي گيربكس BE3‌تقويت شده و سيستم ترمز آن ABS (Mando-MGH60) است.

 پژوپارس دوگانه سوز، ديگر محصول ايران خودرو است كه در نمايشگاه سي. ان. جي. و سوخت هاي جايگزين عرضه مي شود. موتور اين خودرو از نوع L3‌ و حجم آن 1800 سي سي است. بيشينه توان اين موتور درحالت بنزين 100 اسب و در حالت گازسوز، 83 اسب بخار در دور شش هزار است. بيشينه گشتاور آن در حالت بنزين، 148 و در حالت گازسوز 126 نيوتن متر در دور 3500 و از هشت سوپاپ با استاندارد يورو4 برخوردار است. گيربكس پنج دنده دستي و بيشينه سرعت 180 كيلومتر بر ساعت، از ديگر مشخصات اين خودرو است. شتاب صفر تا صد آن 13.8 ثانيه و ميانگين مصرف تركيبي در صد كيلومتر در مورد بنزين 9.1 ليتر و در حالت گازسوز 31.3 ليتر است.

سمند ال ايكس مجهز به موتور اي اف 7 پايه گاز سوز كه در نمايشگاه سي. ان. جي. و سوخت هاي جايگزين به نمايش در مي آيد داراي حجم موتور 1700 سي سي، حداكثر قدرت 103 اسب در دور شش هزار و حداكثر گشتاور 136 نيوتن متر در 3500 دور در دقيقه است. موتور اين خودرو 16 سوپاپ دارد و ميانگين مصرف سوخت آن خارج از شهر 6.6 متر مكعب و در حالت تركيبي 8.8 متر مكعب با حداكثر سرعت 180 كيلومتر در ساعت و استاندارد آلايندگي يورو4 است.

 همچنين وانت پيكاپ فوتون ايران خودرو ديزل از ديگر محصولات گروه ايران خودرو است كه در اين نمايشگاه به نمايش در مي آيد.

 علاوه بر ايران خودرو ديزل، شركت تام به دليل تخصص و فعاليت گسترده در زمينه سي. ان. جي. و شركت ساپكو با زنجيره تامين نيز در اين نمايشگاه شركت مي كند.

 ايران خودرو در ششمين نمايشگاه سي. ان. جي. و سوخت هاي جايگزين در  72 متر فضاي سرپوشيده و 100 متر فضاي باز محصولات خود را براي علاقه مندان به نمايش گذاشته است.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"