کد خبر: ۲۷۰۸۰۰
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۹ - ۱۱ شهريور ۱۳۹۳

مهر: استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه سفر کاروان تدبیر و امید به صورت رسمی از روز جمعه به خراسان رضوی آغاز می شود، گفت: رئیس‌جمهور عصر روز شنبه با استقبال مردم وارد مشهد می‌شود.

علیرضا رشیدیان اظهار کرد: سفر کاروان تدبیر و امید به استان به صورت رسمی از روز جمعه و حرکت وزرا و معاونان وزیر به شهرستان‌ها و دیدار با مردم آغاز می‌شود.

وی افزود: رئیس‌جمهور عصر روز شنبه با استقبال انبوه زائران و مجاوران وارد مشهد می‌شود و در صحن جامع رضوی حرم مطهر با مردم دیدار و در جمع آنان سخنرانی می‌کند.

استاندار خراسان رضوی اظهار داشت: دیدار با علما و روحانیان معظم٬ نخبگان٬ اساتید دانشگاه و فرهیختگان خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر و بازدید از نمایشگاه توانمندی‌های استان از دیگر برنامه‌های سفر رئیس‌جمهور به خراسان رضوی است.

رشیدیان ادامه داد: حضور در شورای اداری استان و دیدار با سرمایه‌گذاران نیز از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این سفر است.

وی افزود: نخستین جلسه هیئت دولت خارج از پایتخت نیز در کنار حرم شریف رضوی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به همت مدیران استان گزارشاتی از فرصت‌ها و چالش‌های استان در حوزه‌های علمی٬ فرهنگی٬ اجتماعی و اقتصادی تدوین شده است، گفت: این گزارشات در جلسات شورای اداری و هیئت دولت ارائه می‌شود تا منجر به تصمیمات مقتضی برای زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) شود.

استاندار خراسان رضوی به برگزاری جلسه‌ای در تهران با حضور مسئولان و روسای بانک‌های کشور و دستگاه‌های اقتصادی اشاره و تصریح کرد: در این نشست فرصت‌های منحصر به فرد سرمایه‌گذاری استان مطرح و آمادگی برای جذب و حضور سرمایه‌گذاران در خراسان رضوی اعلام شد

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"