کد خبر: ۲۷۰۸۶۹
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۴ - ۱۲ شهريور ۱۳۹۳
خبرگزاری ایرنا: مدیر گروه پزشکی جمجمه و فک صورت دانشگاه آزاد گفت: به تازگی برخی از خانم ها در آرایشگاه های زنانه به برخی فالگیرها اعتماد می کنند و به جای این که نزد پزشک متخصص بروند، تزریق بوتاکس را به فالگیرها می سپارند.

دکترˈ فرزین سرکاراتˈ با اعلام این که ماهانه با مراجعه 50 ، 60 نفر مواجه می شوم که به دلیل عوارض ناشی از تزریق بوتاکس توسط افراد غیر متخصص دچار مشکلات شده اند، گفت: برخی از افراد به دلیل گران قیمت بودن این آمپول به سوی محصولات تقلبی غیر استاندارد و غیر متخصصان می روند.

وی در ادامه درباره عوارض بوتاکس غیر استاندارد، گفت: عفونت در محل تزریق، افتادگی پلک، نامتقارن شدن صورت از نتایج این بوتاکس های غیر استاندارد چینی است.

سرکارات در ادامه تزریق بوتاکس توسط افراد غیر حرفه ای را یکی از دلایل بروز مشکلات عنوان کرد و از زنان و آقایانی که خواهان این کار هستند، خواست به متخصصان این حوزه مراجعه کنند.

وی در ادامه افزود: متخصصان پوست، جراحان پلاستیک و فک و صورت؛ و گوش و حلق و بینی گروهی از پزشکان هستند، که افراد می توانند به آنان مراجعه کنند.

این پزشک متخصص در ادامه در خصوص تزریق این آمپول ها در مراکزی غیر از کلینیک ها پزشکی، گفت: وجود وسایل استریل و احیا از امکانان مورد نیاز برای تزریق بوتاکس است.

وی با اشاره به قیمت بالای آمپول بوتاکس استاندارد،گفت: اگر این هزینه را به هزینه دستمزد پزشک اضافه کنید، مبلغ زیادی می شود.

این پزشک متخصص خطاب به علاقه مندان به انجام بوتاکس گفت: در مقابل افرادی که در ازای انجام این کار مبلغ کمتری را پیشنهاد می کنند، تامل کنید و سلامتیتان از به خطر نیندازنید.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"