کد خبر: ۲۷۲۲۱۸
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

افزایش تولید تیبا2 تا پایان سال

به گزارش خبرخودرو ، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از برنامه ریزی برای افزایش تولید خودرو تیبا2 تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: استقبال از این خودرو در بازار بیش از حد تصورات قبلی بوده است.

مهندس سعید مدنی اظهار کرد: خط تولید خودرو تیبا2 در حال حاضر به طور مستمر در شرکت سایپا فعالیت می کند و با برنامه ریزی های انجام شده تولید این خودرو تا پایان سال افزایش خواهد یافت.

وی افزود: با توجه به کیفیت و زیبایی خاصی که این خودرو از آن بهره می برد می تواند نقش یک محصول راهبردی را با برند گروه خودروسازی سایپا ایفا کند.

وی تاکید کرد: خودرو تیبا2 بر اساس نظرسنجی های صورت گرفته از مشتریان و لحاظ کردن تمامی موارد فنی و ایمنی طراحی و ساخته شده است.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در بخش دیگری از اظهارات خود به افزایش تولید محصولات پلتفرم ایکس 200 اشاره کرد و گفت: در حال حاضر این برنامه با سرعت در حال پیشرفت است و تولید خودروهای ایکس 100 در سایپا به طور محسوسی جای خود را به تیبا و تیبا2 داده و تلاش می کنیم تا پایان سال تولید خودرو ساینا را نیز آغاز کنیم.

مهندس مدنی در خاتمه ضمن تاکید مجدد بر تولید حداقلی خودروهای چینی در سبد محصولات سایپا گفت: بیشتر تولیدات گروه سایپا را محصولات با برند سایپایی شکل خواهند داد و خودروهای چینی کمتر از 10 درصد تولیدات را در اختیار خواهند داشت.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"