کد خبر: ۲۷۲۲۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۳

امروز در رسانه ها خبری منتشرشد مبنی بر اینکه باشگاه الشحانیه قطر پس ازعقد قرارداد با عبدالرحمن جاسم، چهارمین سهمیه خود را درجذب بازیکنان خارجی پر کرده است و دیگر نمی تواند با گزینه ایرانی مورد نظرش، مهرداد پولادی قرارداد امضا کند.


با این حال یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه قطری مذکور در گفتگو با مشرق ضمن رد این خبراعلام کرد: مشخص نیست منبع این خبر که در رسانه های ایران مطرح شده از کجاست؟ بازیکنی با نام عبدالرحمان جاسم اصلا وجود خارجی ندارد یا حداقل در فوتبال قطر دیده نشده است. الشحانیه سهمیه چهارم خود را با مسعود شجاعی پیش ترازاین کامل کرده بود. الشحانیه قبل از عقد قرارداد با مسعود شجاعی که این هفته 10 دقیقه مقابل الخریطیات به میدان رفت،با سه بازیکن از اسپانیا،تیمور شرقی و آرژانتین قرارداد امضا کرده بود.

تعجب قطری‌ها از خبری که رسانه های ایران منتشر کردند
 
بنابر اخبار رسیده باشگاه تازه وارد به لیگ ستارگان قطر همچنان تمایل دارد تا مهرداد  پولادی بازیکن تحت قرارداد با پرسپولیس را به استخدام خود دربیاورد. با این اوصاف ملی پوش ایرانی حاضر در جام جهانی برزیل هنوز مشکل دریافت رضایتنامه اش از پرسپولیس را حل نکرده است و رحیمی مدیرعامل سابق پرسپولیس تاکید کرده بود که تحت هیچ شرایطی راضی به جدایی این هافبک – مدافع از باشگاهش نخواهد شد. باید دید سرانجام این کشمکش با روی کارآمدن مدیریت جدید در باشگاه سرخپوشان پایتخت به کجا خواهد کشید.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"