کد خبر: ۲۷۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۸ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: شرکت تیونینگ Walkinshaw Performance استرالیا به تازگی بسته سوپر شارژر جدیدی را برای خودروهای هولدن در نظر گرفته است که آن ها را از یک سدان معمولی به یک خودروی با عملکرد بالا تبدیل می کند .

نصب بسته های ارتقایی بر روی خودروهای هولدن

گروه بین الملل: شرکت تیونینگ Walkinshaw Performance  استرالیا به تازگی بسته سوپر شارژر جدیدی را برای خودروهای هولدن در نظر گرفته است که آن ها را از یک سدان معمولی به یک خودروی با عملکرد بالا تبدیل می کند .

به گزارش خبرخودرو ، بسته کومودور که Racing Edition  نام دارد افتخار نام گرفتن قدرتمندترین بسته ارتقایی شرکت را داشته و تنها برای 50 دستگاه از خودروهای سدان و واگن محصولات VE وVF  کومودور عرضه می شود . این بسته از نیمه دوم اکتبرعرضه می شود و قیمت پایه آن با احتساب هزینه نصب 24490 دلار می باشد .

این بسته در کنار بسیاری از قطعات جدیدی که ارائه می کند دارای یک سوپرشارژ دوقلوی درتیس 2300 ، سامانه خنک کننده داخلی آبی ،سامانه خنک کننده هوایی Walkinshaw Performance و سامانه اگزوز جدیدی است .

این به روزرسانی قدرت موتور 6.0 لیتری خودروهای VE و VF را به 680 اسب بخار می رساند . البته توان موتور قدرتمند تر6.2 لیتری LS3V8  حدود 748 اسب بخار می باشد .

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
پربازدید ها
طراحی و تولید: "ایران سامانه"