کد خبر: ۲۷۲۴۴۵
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۰ - ۲۵ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: فورد، S مکس هفت سرنشینه کاملا جدید خود را با موتورهایی جدید، ویژگی هایی ممتاز و طراحی اسپرت تر معرفی کرد.

فورد S مکس مدل 2014 معرفی شد

گروه بین الملل: فورد، S مکس هفت سرنشینه کاملا جدید خود را با موتورهایی جدید، ویژگی هایی ممتاز و طراحی اسپرت تر معرفی کرد.

به گزارش خبرخودرو، این مدل جدید که به صورت S مکس کانسپت به نمایش درآمده بود دارای بسیاری از عناصر طراحی کلیدی مدل های فیس لیفت فیستا و فوکوس مانند جلوپنجره ذوزنقه ای کرومی و چراغ های جلوی بازطراحی شده است.

اندازه این خودرو مانند مدل قبلی آن است اما اکنون دارای ویژگی های کاربردی تری مانند صندلی های تا شوی برقی در ردیف دوم و سوم است. فورد با کیسه های هوای کناری جدید، S مکس را برای سرنشینان ردیف دوم ایمن تر ساخته است. صندوق عقب بدون دخالت دست که اولین بار در کوگا دیده شده بود نیز در این خودرو موجود است که به راننده اجازه می دهد با حرکت پای خود زیر سپر عقب، در صندوق عقب را باز کند.

فورد به منظور راحتی تمام سرنشینان این خودرو ویژگی هایی دیگری نیز در این خودرو تعبیه کرده است. اکنون ستون فرمان این خودرو به صورت الکتریکی تنظیم می شود و حتی خریداران می توانند صندلی های ماساژور چند قسمتی گرم و سرد شونده را نیز داشته باشند.

گمان می رود S مکس که بر اساس نسل بعدی پلتفرم موندئو ساخته شده عنوان بهترین MPV در کلاس خود را حفظ کند.

فورد اطلاعات زیادی از موتور این خودرو منتشر نکرده است اما گمان می رود موتور 2.0 لیتری TDCi با قدرت 118 اسب بخار متصل به گیربکس دستی شش سرعته در آن به کار رود. هم چنین موتور 2.0 لیتری  TDCiبا قدرت های 148 و 177 اسب بخار متصل به گیربکس دستی شش سرعته یا دو کلاجه نیز برای این خودرو عرضه می شود. موتورهای 1.5 لیتری اکوبوست جدید با قدرت 158 اسب بخار و 2.0 لیتری اکوبوست با قدرت 237 اسب بخار نیز برای S مکس در نظر گرفته شده اند. فورد برای اولین بار ساختار چهار چرخ فعال را برای این خودرو ارائه می دهد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
طراحی و تولید: "ایران سامانه"