کد خبر: ۲۷۲۵۸۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۷ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳

كيفيت محوري جايگزين تيراژ محوري شود

به گزارش خبرخودرو ؛‌ مهندس هاشم يكه زارع مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو پيشرفت هاي اخير ايران خودرو را مرهون كار جمعي تمامي كاركنان اعم از كارگران خطوط توليد، كارشناسان و مديران دانست و گفت: اعتقاد من اين است كه كارخانه بايد پيشرفت كند و كارگران هم از مزاياي اين پيشرفت منتفع شوند.

وي افزود: سه گروه مشتريان،‌ سهامدارن و كاركنان ذي‌نفعان ايران خودرو هستند و در اين بين كاركنان مجموعه ذي‌نفع اصلي سازمان محسوب مي شوند چون رضايت آنان رضايت مشتري نهايي محصولات را درپي خواهد داشت.

مدير عامل گروه صنعتي ايران خودرو دست يابي به هدف توليد امسال يعني 600 هزار دستگاه را بديهي دانست و گفت: كارگر بايد فكر و ذهنش از تيراژ محوري به به سمت كيفيت محوري حركت كند.

مهندس يكه زارع افزود: در ماه هاي اخير ايران خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته 140 درصد رشد توليد داشته كه اين امر مرهون تلاش هاي شبانه روزي جهادگران سنگر توليد است.

 وي درباره داخلي سازي تامين قطعات گفت: در گذشته ميانگين توليد روزانه دوهزار و 700 دستگاه بود كه از اين تعداد هزار و 800 دستگاه با تامين از منابع داخلي و بقيه به صورت سي كي دي توليد مي‌شد. درحال حاضر كل توليد روزانه كه معادل دو هزار و 400 دستگاه است به صورت كامل از منابع داخلي تامين مي شود.

 مهندس يكه زارع از ساماندهي و به روز شدن پرداخت به قطعه سازان خبر داد گفت: قطعه سازان بايد تقويت شوند و اشتغال جوانان كشور ادامه يابد كه خود نتايج مثبتي براي اقتصاد كشور خواهد داشت.

مديرعامل گروه صنعتي ايران خودرو با اشاره به اين كه با برنامه ريزي هاي دقيق در تامين و توليد از 16 فرودين امسال تاكنون خودروي ناقصي در ايران خودرو توليد نشده است افزود: 80 هزار خودروي ناقص كف كارخانه نيز به صفر رسيده است.

مهندس يكه زارع اظهار كرد: ايران خودرو درحال حاضر مشكلي در تيراژ توليد ندارد و فعاليت هاي اصلي خود را بر چهار محور كيفيت، خدمات پس از فروش، صادرات و توسعه محصول متمركز كرده و نتايج آن در آينده مشخص خواهد شد.

وي اظهار اميدواري كرد: برند ايران خودرو بايد در بازار داخلي و در سطح جهان به عنوان برند برتر معرفي شود و خودروسازان خارجي را براي رقابت در قيمت و كيفيت به چالش بكشد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"