کد خبر: ۲۷۲۵۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۴ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
به گزارش خبرخودرو ،‌ شمار جایگاههای عرضه گازطبیعی فشرده (سی ان جی) منطقه میاندوآب تا پایان امسال به ٤٧ باب افزایش می یابد.

افزایش شمار جایگاههای سی ان جی منطقه میاندوآب

به گزارش خبرخودرو ،‌ شمار جایگاههای عرضه گازطبیعی فشرده (سی ان جی) منطقه میاندوآب تا پایان امسال به ٤٧ باب افزایش می یابد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه میاندوآب، گفت: هم اکنون ٤٢ باب جایگاه سی ان جی در این منطقه فعال است که تا پایان امسال پنج باب جایگاه جدید دیگر نیز به این تعداد اضافه خواهد شد.

احمد مجرد اظهار کرد: این جایگاهها با صرف یکصد میلیارد ریال اعتبار در شهرستانهای میاندوآب، شاهین دژ، نقده، مهاباد و بوکان در دست احداث است.

وی درباره سی ان جی مصرف شده از ابتدای امسال تاکنون در منطقه میاندوآب نیز گفت: در این بازه زمانی، مصرف این حامل انرژی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ٦ درصد افزایش یافته است.

مجرد مصرف روزانه سی ان جی در منطقه میاندوآب را ٣٠٠ تا ٣٥٠ هزار مترمکعب گاز اعلام و اظهارکرد: میانگین زمان سوختگیری نیز در این منطقه (جنوب استان آذربایجان غربی) پنج دقیقه برآورد شده است.

آذربایجان غربی به دلیل وسعت جغرافیا، دارای دو منطقه پخش فرآورده های نفتی ارومیه و میاندوآب است؛ بطوریکه منطقه ارومیه، سوخت شهرهای شمالی و منطقه میاندوآب نیز سوخت مورد نیاز شهرهای جنوبی استان را تامین می کنند.

منطقه میاندوآب به عنوان یکی از مناطق ٣٧ گانه شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران، وظیفه تامین سوخت میاندوآب، سردشت، پیرانشهر، شاهین دژ، تکاب، همچنین نقده، بوکان، اشنویه و مهاباد را بر عهده دارد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"