کد خبر: ۲۷۲۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۸ - ۲۶ شهريور ۱۳۹۳
گروه بین الملل: مرسدس بنز اولین مدل هیبریدی شارژی را به خط تولید خود اضافه کرد.

مرسدس S550 هیبریدی شارژی، سدانی با یک ویژگی جدید

گروه بین الملل: مرسدس بنز اولین مدل هیبریدی شارژی را به خط تولید خود اضافه کرد.

به گزارش خبرخودرو، این خودروساز آلمانی از S550 هیبریدی شارژی به عنوان مدلی کم مصرف تر از سدان های پرچم دار خود رونمایی کرده است.

مرسدس موتور 3.0 لیتری تواین توربو V6 با قدرت 329 اسب بخار و گشتاور 354 فوت پوند این خودرو را به یک موتور الکتریکی با قدرت 114 اسب بخار و گشتاور 251 فوت پوند متصل کرده است. این نیرومحرکه هیبریدی به طور کلی قدرت 436 اسب بخار و گشتاور 479 فوت پوند تولید می کند. S550 هیبریدی شارژی اولین مدل هیبریدی شارژی این برند برای کلاس S جدید در ایالات متحده خواهد بود.

توماس وبر، عضو هیئت مدیره دایملر و مسئول تحقیقات گروهی و توسعه خودروهای مرسدس بنز گفت: " S550هیبریدی شارژی اولین سدان لوکس با عملکرد یک موتور V8 و میزان مصرف سوخت یک مدل کامپکت است. بزرگ ترین چالش در مورد این خودرو تبدیل بهره وری به عملکرد بالا است."

S550 هیبریدی شارژی دارای ویژگی استانداردی خواهد بود که اولین بار در دنیا معرفی می شود. این ویژگی کنترل دمای قبل از ورود ارتقا یافته است. چنان چه از نام این سیستم مشخص است S550 هیبریدی شارژی از نیرومحرکه الکتریکی بهره می برد که می تواند کنترل دما را روشن کرده و دمای اطاق خودرو را پیش از ورود راننده تنظیم و یا صندلی ها، فرمان، دسته های روی درها و کنسول وسط را گرم کند. هم چنین این سدان از چراغ های جلو و عقب LED، روکش چرمی، COMAND آنلاین، صفحه لمسی، کنترل دمای اتوماتیک دو محیطه، بسته ارتقایی حافظه برای راننده و سرنشین جلو،  نور محدود در هفت رنگ و سیستم تعلیق هوایAIRMATIC  بهره می برد.

از دیگر ویژگی های این خودرو می توان به شتاب صفر تا صد 5.2 ثانیه و بیشینه سرعت استاندارد 209 کیلومتر بر ساعت اشاره کرد.

 

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
طراحی و تولید: "ایران سامانه"